Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از تجربه کردن بحران مصدومیت‌ها در یک سوم دفاعی، حالا مصدومیت مهره‌های هجومی تاتنهام اصلی‌ترین دغدغه سرمربی آرژانتینی اسپرز است.

طرفداری- مائوریسیو پوچتینو به آمادگی لوکاس مورا برای دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ کاپ مقابل چلسی امیدوار است. 

به گزارش FFT، در روزهایی که سون هیونگ مین راهی جام ملت‌های آسیا شده است و هری کین هم دچار مصدومیتی بلند مدت شده، پوچتینو به مهاجم برزیلی تیمش دل بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش می‌کنیم تا در بازی مقابل چلسی به پیروزی برسیم. کار سختی در پیش است چون چلسی تیم بسیار خوبی در اختیار دارد. امیدوارم حال لوکاس مورا خوب باشد. امروز در زمین تمرین مشغول بود ولی نمی‌خواهیم روی او ریسک کنیم و به همین خاطر منتظر می‌مانیم تا به آمادگی صد درصدی برسد. شاید روی نیمکت بنشیند و شاید هم از ابتدا در ترکیب قرار داشته باشد. 

تلاش‌های فرناندو یورنته برای جبران گل به خودی‌اش در جریان پیروزی ۲-۱ تاتنهام مقابل فولام فایده‌ای نداشت ولی این موجب نشد تا سرمربی اسپرز به ستایش از تلاش مهاجم اسپانیایی تیمش نپردازد.

راضی هستم، خیلی راضی هستم. با توانایی‌هایش به تیم کمک کرد، چند فرصت برای گلزنی داشت و شاید مقداری بد شانس بود. پس از بازی کردن به مدت ۹۰ دقیقه، کمی خسته است. خوب بود و من از عملکردش رضایت بالایی داشتم. او به مدت ۹۳ دقیقه به تیم کمک کرد. مهم‌ترین مسئله این است که فاصله چندانی تا گلزنی ندارد. لحظه گلزنی او در مسابقات فرا خواهد رسید. پس از یک سال و نیم بدون بازی (منظور قرار گرفتن در ترکیب اصلی تاتنهام در لیگ برتر است) رقابت برای او سخت بود. اما شایسته این فرصت بود؛ او بازیکنی خوب و حرفه‌ای است. 

مصدومیت دله آلی در بازی با فولام، به جدیدترین دغدغه پوچتینو تبدیل شد.

باید طی چند روز آینده وضعیت را ارزیابی کنیم ولی مشخصا اوضاع خوب به نظر نمی‌رسد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پرویز برومند: به خطیر اعتقاد دارم!
  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • خشم عجیب پوچتینو: خاک بر سر مدیر نشست خبری!‏
  • پالمر: در پایان مسابقه به درگیری‌مان برای زدن پنالتی خندیدیم
  • ادعای جالب ستاره چلسی: شوخی بود، نه دعوا!
  • واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم