Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، روز گذشته پرسپولیس لیست اولیه خود را جهت حضور در فصل 2019 به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد. در لیست آسیایی سرخ‌پوشان به afc نام بازیکنان نیم فصل نخست و بازیکنان جدیدی که جذب شدند، دیده می‌شود تا برای حضور در رقابت‌ها آماده شوند.

 

سرخ‌پوشان در گروه D با تیم‌های الاهلی عربستان، السد قطر و برنده پلی‌آف (النصر امارات- پاختاکور ازبکستان و القوا عراق) همگروه هستند و در دیدار با نماینده سعودی‌ها باید در کشور ثالث به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درخصوص ورزشگاه بی‌طرف برای دیدار با الاهلی عربستان، شنیده می‌شود ورزشگاه کربلا گزینه تیم فوتبال پرسپولیس ایران است، اما هنوز این مسئله قطعی نشده تا انتخاب زمین بی‌طرف در هاله‌ای از ابهام باشد.

 

 

 

به هر حال پرسپولیس باید تکلیف این موضوع را هر چه زودتر مشخص کند و به نظر می‌رسد همین زمین بهترین انتخاب باشد تا مسقط پایتخت عمان.

برنامه شاگردان برانکو برای حضور در آسیا به شرح زیر است.

سه شنبه ۱۴ اسفند:

پرسپولیس ایران - برنده پلی آف (النصر امارات - پاختاکور ازبکستان و القوا عراق)

سه شنبه ۲۱ اسفند:

السد قطر - پرسپولیس ایران

سه شنبه ۲۰ فروردین:

پرسپولیس ایران - الاهلی عربستان

دوشنبه ۲ اردیبهشت:

الاهلی عربستان - پرسپولیس ایران

دوشنبه ۱۶ اردیبهشت:

برنده پلی آف (النصر امارات - پاختاکور ازبکستان و القوا عراق) - پرسپولیس ایران

دوشنبه ۳۰ اردیبهشت:

پرسپولیس ایران - السد قطر

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ورزشی پرسپولیس کربلا ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱۷,۳۹۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۷۰ تومان (۰.۴ درصد) افزایش یافته است. هر واحد ریال عربستان، روز گذشته با قیمت ۱۷.۳۲۰ تومان معامله می‌شد.

امروز ریال عربستان در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است، بطوری که ریال عربستان که در بازار آزاد دیروز به ۱۷,۳۲۰ تومان رسیده بود.

امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۷۰ تومانی (۰.۴ درصد) به ۱۷,۳۹۰ رسید. بالاترین قیمت ریال عربستان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷,۳۹۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱۷.۳۹۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ریال عربستان نسبت به هفته گذشته ۰.۹۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ریال عربستان در شش ماه گذشته حدود ۲۵.۱۱ درصد افزایش یافته است.

tags # عربستان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • قیمت دینار عراق امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری