Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دختران جوانی که پدرشان به دست مادرشان به قتل رسیده بود با حضور در دادسرای جنایی، رضایت دادند.

ساعت 9 شب 27 خرداد 97 وقوع یک فقره قتل در یک ساختمان در خیابان اسکندری شمالی به مأموران کلانتری 148 انقلاب شد که لحظاتی بعد تیمی از مأموران انتظامی به همراه سید سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت و اکیپ تشخیص هویت آگاهی در صحنه جرم حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم جنایی با حضور در محل جنایت با زن میانسالی مواجه شدند که اعلام کرد شوهر 53 ساله‌اش را به قتل رسانده است.
زن میانسال در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: با همسرم مشاجره داشتیم و این مشاجره به درگیری انجامید، من نیز داخل شیرموزی که برای همسرم آماده کرده بودم، مقداری قرص ریختم که شوهرم پس از نوشیدن شیرموز جان باخت، پس از قتل، جسد شوهرم را داخل یک پتوپیچده و آن را در کیسه‌ای قرار دادم، سپس کیسه را در 15 پله‌ای که تا پشت‌بام فاصله داشته کشان کشان، بالا کشیدم.
وی افزود: پس از قتل جسد را داخل یک بشکه 220 لیتری انداخته و در همان جا جسد را به آتش زدم، در نهایت نیز برای پنهان ماندن ماجرا، روی بشکه را با سیمان و ماسه و ملات پوشاندم.
تحقیقات نشان داد که قاتل از ساعت 6 بعداز ظهر روز حادثه تا 2 بامداد روز بعد در حال پنهان کردن جسد داخل بشکه روی پشت‌بام بوده که روز بعد از این جنایت، همسایگان این خانواده با توجه به خون‌آبه‌هایی که از بشکه به بیرون نشت کرده و بوی تعفنی که از داخل بشکه می‌آمد، با پلیس 110 تماس گرفته و موضوع را در جریان قرار داده بودند.
قاتل در تحقیقات مدعی شد که همسرش با او رفتار خوبی نداشته به همین خاطر او را به قتل رسانده است.
در ادامه تحقیقات جسد مقتول با کمک نیروهای آتش‌نشانی از داخل بشکه خارج و برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.
در ادامه مراحل رسیدگی به پرونده دو دختر مقتول (اولیای‌دم مقتول) با حضور در شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران از قصاص مادرشان گذشتند که پرونده پس از صدور کیفرخواست برای رسیدگی به جنبه عمومی جرم به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

خودنمایی مادر عروس جشن را برای داماد تهرانی سیاه کرد+ عکس دوستم به حمیرا زنم نظر داشت / حمید راز باغ ورامین را دیر فهمید+ عکس نقشه زن پلید 30 ساله برای خلاص شدن از شوهر پیر 70 ساله تهرانی / پسر جوان اعظم را به شمال برد ! +عکس شکنجه و تهیه فیلم سیاه از مردان عاشق زنان مطلقه در لانه سیاه مشهد دختر جوان در دام خفاش شب مشهد / سوار خودروی این شیطان نشوید فرید به خاطر ارتباط با زن شوهردار طناب دار را به جان خرید زن حسود " هوو " خود را به حراج گذاشت دختر 6 ساله بعد از بی عفتی به قتل رسید / عروسک باربی قاتل را لو داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دزدی عجیب 4 زن که گفتنش هم سخت است+ عکس پلیس ماشین های مردم را سپر بلای تبهکاران فراری کرد ! / این اقدام عجیب در جاده خوی - ماکو رخ داد +فیلم ارتباط نامتعارف بازیگر زن مشهور با ستاره فوتبال رسوایی زیادی به بار آورد+ عکس سرنوشت ترسناک برای عاملان دست درازی به دختران تبریزی + فیلم جنجالی گفتگو با خانم دکتری که صاحب ویلای انتهای باند مرگ هواپیمای ارتش بودند + فیلم و عکس دختران ائل گلی تبریز گل باران شدند! / پرونده حمله باگلوله برفی به کجا رسید ؟+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: قتل جرم جنایی جنایت قاتل حادثه پلیس پزشکی اخبار حوادث قتل دختر قصاص رضایت دادسرای جنایی عکس فیلم زن مشهد جوان دختر تهران تصادف مادرش نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس

همشهری آنلاین - حوادث: چند روز قبل فردی هراسان با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و گفت شاهد یک آدم ربایی بوده است. او توضیح داد: در حال پیاده روی در حوالی شاد آباد بودم که دیدم خودروی وانتی کنار خیابان توقف کرد. چند مرد که به نظر می رسید از اتباع خارجی هستند از ماشین پیاده شدند و به سمت دختری جوان رفتند. دختر جوان در پیاده رو مشغول قدم زدن بود که سرنشینان وانت با تهدید چاقو، وی را ربودند و با تهدید سوار وانت خود کردند. سپس حرکت کردند و چون مرا ندیده بودند توانستم شماره پلاک ماشین گروگانگیران را یادداشت کنم. چون پشت درخت پنهان شدم و آنها نتوانستند مرا ببینند. اما چون می ترسم جان زن جوان در خطر باشد فورا به پلیس زنگ زدم.

پس از این تماس، ماموران پلیس راهی منطقه مورد نظر شدند و به بازرسی تصاویردوربین های مداربسته پرداختند. تصاویر گفته های شاهد زیرک و وظیفه شناس را تایید می کرد. متهمان که با خودروی وانت خود زباله جمع آوری می کردند، با تهدید دختر جوان را ربودند. در ادامه تحقیقات محلی مشخص شد که زن جوان هم قبلا با این گروه کار می کرده و آنها در جنوب تهران به صورت غیرقانونی، زباله جمع آوردی می کردند. با این اطلاعات به دست آمده و سرنخ های موجود، ماموران موفق شدند هویت و مخفیگاه متهمان را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست آورند.

در این شرایط بود که ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران زیر نظر بازپرس جنایی راهی مخفیگاه آدم ربایان شدند و آنها را دستگیر کردند. همچنین دخترجوان که او هم از اتباع خارجی بود در اتاقی زندانی شده که نجات پیدا کرد.

متهمان در بازجویی ها به آدم ربایی اعتراف کردند و انگیزه خود را انتقام از گروگان دانستند. یکی از آنها گفت: دختر جوان از هموطنان ما بود که از چند ماه قبل با ما کار می کرد. همه ما کارمان جمع‌آوری غیرقانونی زباله در خیابان‌های جنوب تهران بود تا اینکه مدتی قبل دختر جوان تلفن همراه مرا به سرقت برد و از آن پس به طرز مشکوکی غیبش زد. همین موجب شد تا از او کینه به دل بگیرم و با همدستی دو نفر از دوستانم نقشه ربودنش را طراحی کنم تا هر طور شده موبایلم را از او پس بگیرم. وی ادامه داد: چند روزی بود که جست و جویمان را برای پیدا کردن دختر جوان شروع کرده بودیم تا اینکه سرانجام پیدایش کردیم و او را ربودیم. ما در ساعت خلوت و نزدیک صبح بود که دختر جوان را ربودیم اما خبر نداشتیم شاهدی ما را زیر نظر دارد و ما را به پلیس لو خواهد داد. می خواستیم دختر جوان را شکنجه کنیم تا موبایلم را پس بگیرم اما نقشه مان ناکام ماند.

متهمان این پرونده به دستور بازپرس جنایی تهران، بازداشت شده اند و تحقیقات تکمیلی از آنها توسط کارآگاهان اداره آگاهی تهران ادامه دارد.

کد خبر 846320 برچسب‌ها آدم‌ربايى گروگانگیری حوادث ایران

دیگر خبرها

  • نجات جان دو کودک گرفتار درسیلاب ورودی دادگستری زرند
  • بی گدار به آب زد تا نجاتگر باشد/ روایت فداکاری یک مادر در سیل کازرون
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • جنایت هولناک در لواسان؛ کشف جسد در بشکه اسید
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • پایان تلخ جوان سنندجی در ته چاه | ۴ نفر توسط جوان سنندجی نجات یافتند
  • ۱۱ مادر باردار در سیل اخیر بلوچستان نجات یافتند
  • راز جسد اسیدی در بشکه آبی فاش شد
  • جوان سنندجی جانش را فدای نجات همشهریان خود کرد