Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ، در اولین شب از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام ملت های آسیا، تیم ملی ایران مقابل عمان صف آرایی کرد و موفق شد با دو گل جهانبخش و اشکان دژاگه از روی نقطه پنالتی به پیروزی برسد و به جمع 8 تیم برتر قاره کهن راه یابد.

در اوایل بازی و در دقیقه یک خطای مجید حسینی بر روی بازیکن عمان یک پنالتی را برای عمانی ها به ارمغان آورد اما علیرضا بیرانوند موفق شد ضربه المهاجری کاپیتان تیم رقیب را با واکنشی سریع و درخشان دفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برد تیم ملی ایران و مهار ضربه پنالتی مهاجری مورد توجه رسانه ها واقع شده است و اسپورت 360 که پیش از این بیرانوند را برترین بازیکن شب گذشته اعلام کرده بود به تمجید از وی پرداخت.

این رسانه نوشت: بیرانوند با مهار پنالتی بازیکن عمان در دقیقه 2 باردیگر خود را به عنوان یک «سوپرمن» نشان داد. دروازه ایران مقابل پنالتی المهاجری به درستی در جهت ضربه حرکت کرد و این توپ را مهار کرد تا ایران در نهایت با دو گل پیروز میدان لقب بگیرد.

همچنین این سایت اشاره ای به این موضوع داشته که علیرضا بیرانوند بدون شک یکی از برترین بازیکنان برای کسب جایزه برترین بازیکن آسیا بوده و پس از اینکه این اتفاق از سوی AFC رخ نداده، هواداران ایران از این موضوع خشمگین شدند.

عملکرد خوب بیرانوند در پرسپولیس و بازی های جام جهانی مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال و رسیدن این درخشش در جام ملت ها هم موردی است که در این گزارش به آن پرداخته شده است.

گفتنی است تیم ملی ایران پنج شنبه 4 بهمن از ساعت 19:30 در مرحله یک چهارم نهایی با چین مصاف خواهد داد.

انتهای پیام/

156 / 156 جام ملت های آسیا2019 عمان علیرضا بیرانوند

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جام ملت های آسیا2019 عمان علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان

سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزیر خارجه سلطنت عمان در این تماس با محکوم کردن اقدام های بی‌ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه است.

امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگوی تلفنی از مواضع قوی سلطنت عمان در خصوص تحولات اخیر در منطقه تشکر و قدردانی کرد.

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت تلاش‌های بین‌المللی برای خاتمه دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، آتش بس فوری و ارسال کمک های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

امیرعبداللهیان: می‌توانستیم بنادر اسرائیل را هدف قرار دهیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • خاطره جالب حسین طیبی از فارسی یاد دادن علیرضا بیرانوند به بازیکن پرتغالی (فیلم)
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • درخشش عزت‌اللهی و قایدی در امارات؛ نمایش درخشان ایرانی‌ها
  • بالاخره لورکوزن باخت! ببخشید بازهم نباخت!
  • کامبک درخشان دختران جوان ایران مقابل ازبکستان
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد