Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عباس نظافتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: ماموران حین کنترل خودرو‌های عبوری محور کاشمر به بردسکن به یک دستگاه سواری تیگو مشکوک و برای بررسی بیشتر متوقف کردند.   وی عنوان کرد: ماموران پس از کنترل مدارک راننده و در بازرسی دقیق ۶۶ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فرمانده انتظامی بردسکن گفت: قاچاقچیان این مقدار مواد را از استان‌های جنوبی کشور بارگیری و قصد حمل آن را از طریق این محور به تهران داشتند که با تیزبینی و هوشیاری ماموران شناسایی و دستگیر شدند.   به گفته وی در این رابطه پس از بازجویی از متهمین پرونده مقدماتی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۵۱۲ کیلویی شیشه در تایباد

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: محموله ۵١٢ کیلوگرمی شیشه توسط مرزبانان هنگ تایباد در نقطه صفر مرزی کشف شد. 

مجید شجاع افزود: در راستای برخورد قاطع و قانونی با ورود مواد مخدر به کشور، مرزبانان هنگ تایباد با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی موفق به کشف مقادیر قابل توجی مواد مخدر از نوع شیشه شدند.

وی اضافه کرد: مرزبانان این فرماندهی مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون در حین کنترل خودروهای ورودی به یک دستگاه خودروی تریلی مشکوک شدند که در بازرسی از این خودرو علاوه بر محموله ۵۱۲ کیلوگرمی شیشه، ۵۴ کیلوگرم هروئین که ماهرانه‌ جاساز شده بود، نیز کشف شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد و مرزبانان ضمن توقیف خودرو، مواد مخدر مکشوفه را به همراه قاچاقچی مواد مخدر به مراجع قضایی تحویل دادند. 

شجاع افزود: ورود مواد مخدر بویژه شیشه ضربه ای سخت به جوانان کشور وارد می کند لذا مرزبانان این فرماندهی با تلاش بی وقفه با هرگونه تجاوز و قاچاق مواد مخدر به خاک کشور مقتدرانه و قاطعانه برخورد می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵۱۲ کیلویی شیشه در تایباد
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی