Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان کشور به میزبانی شهرستان امیدیه از فردا سه‌شنبه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون وزنه‌برداری، رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور، یادواره سرلشکر شهید اسماعیل دقایقی و شهدای شهرستان امیدیه از فردا سه‌شنبه ۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ با شرکت ۱۸۱ وزنه‌بردار از ۲۹ استان به میزبانی شهرستان امیدیه آغاز می‌شود و روز ۵ بهمن ماه با معرفی تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جلسه تاییدیه نهایی امروز (دوشنبه اول بهمن ماه) رأس ساعت ۱۵ تشکیل می‌شود. تغییرات نهایی در ترکیب تیم در جلسه تأییدیه نهایی صورت خواهد گرفت و در کنگره مسابقات هیچ گونه تغییری در ترکیب تیم‌ها داده نخواهد شد. کنگره مسابقات هم رأس ساعت ۲۱ خواهد بود.

با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در این مسابقات از ورزشکاران، تست دوپینگ به عمل خواهد آمد. ورزشکارانی که نام آنها در لیست تیم‌های شرکت کننده در جلسه تائیدیه ثبت شده است موظفند در زمان مسابقات در محل مسابقات حضور داشته باشند لذا چنانچه ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ورزشکاری را جهت انجام تست دوپینگ احضار کند، عدم حضور ورزشکار به منزله مثبت اعلام شدن تست دوپینگ نامبرده خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزنه برداری دوپینگ میزان کنگره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور

مسابقات کاراته قهرمانی و انتخابی تیم ملی در رده‌های مختلف از روز ۲۶ فروردین ماه به میزبانی همدان و در سالن دانشگاه آزاد این شهر برگزار شد.

 در پایان این مسابقات و در وزن ۸۴- کیلوگرم رده سنی بزرگسالان بخش کومیته «کیوان بابان» کاراته کای شایسته و صاحب عنوان کردستانی توانست با ایستادن بر سکوی نایب قهرمانی نشان نقره این وزن را کسب کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • قهرمانی کاراته کای قمی در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی