Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی گفت: دستورالعمل ویژه برنامه های دهه فجر به ۱۱۵ هزار مدارس ایرانی خارج از کشور ابلاغ شد.

«غلامرضا کریمی» در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری شبستان گفت: دستورالعمل ویژه برنامه ها در دهه فجر را به مدارس ایرانی خارج از کشور ابلاغ کردیم.

 

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور افزود: تعداد 115 هزار مدرسه ایرانی در 55 کشور فعال هستند و ویژه برنامه های خاص به مناسب چهل سالگی انقلاب اسلامی در مدارس برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی با بیان اینکه این دستوالعمل با شعار« افتخار به گذشته ، امید به آینده» ابلاغ شده است گفت: به دنبال حضور حداکثری و خودجوش دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده آنان در مراسم های بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم تا فضای شاد و پرنشاط برای برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب شکل گیرد.

 

کریمی با بیان اینکه مدارس ایرانی خارج از کشور به عنوان پایگاه های مهم فرهنگی کشور در نقاط مختلف جهان هستند گفت: دردستورالعمل اجرایی ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر اتحاد، انسجام و وفاق ملی بین مسلمان ایران و امت اسلامی در دنیا تاکید شده است تا اینگونه با تهیدات نظام سلطه  مقابله شود.

 

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان تشییع استان بوشهر حضرت زهرا س دوره آموزشی شهید اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد آسیب های اجتماعی بزرگداشت چهل سالگی انقلاب وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه حداد عادل به مدارس غیرانتفاعی؛ حسابتان از نظام را جدا ندانید | برای این نظام نیرو تربیت کنیم

رئیس فرهنگستان زبان تاکید کرد: افرادی که مدرسه غیردولتی ایجاد می‌کنند حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانند و برای این نظام نیرو تربیت کنیم، جاده‌صاف کن عده‌ای نباشیم که با پول و مالیات این کشور درس می‌خوانند اما به خارج رفته و در خدمت سایرین هستند.

غلامعلی حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی امروز در جمع مدیران مدارس غیردولتی و هیئت امنایی با اشاره به اینکه برخی مدارس غیردولتی را مفید و برخی مضر می‌دانند، اظهار کرد: اگر مؤسس مدرسه غیردولتی مدرسه ایجاد کند و به دنبال ایجاد بنگاه اقتصادی و فروش کالا باشد و به فکر کشور نباشد، این مسئله با عدالت آموزشی هماهنگ نیست.

بنابر روایت تسنیم، وی افزود: اگر هدف از تاسیس مدرسه غیردولتی، آموزش فرزندان کشور مستقل از سطح اقتصادی و طبقاتی آن‌ها باشد در آن صورت مدارس غیردولتی می‌توانند در پیشرفت کشور و عدالت آموزشی مؤثر باشند.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی بیان کرد: برخی خانواده‌ها امکانات مالی دارند و می‌خواهند هزینه تحصیل فرزندشان را تامین کنند؛ این به معنای صرفه‌جویی است و آموزش وپرورش می‌تواند هزینه آن را صرف دانش‌آموزان دیگر کند.

حداد عادل بیان کرد: افرادی که مدرسه غیردولتی ایجاد می‌کنند حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانند و برای این نظام نیرو تربیت کنیم، جاده‌صاف کن عده‌ای نباشیم که با پول و مالیات این کشور درس می‌خوانند، اما به خارج رفته و در خدمت سایرین هستند.

وی افزود: در تهران چندین مدرسه غیردولتی دارم و ۲۴ مدرسه در محروم‌ترین مناطق بلوچستان با ۳ هزار دانش‌آموز دارم، آبان ماه یک هفته با این دانش‌آموزان و والدین در ارتباط بودم و از استعداد دانش‌آموزان حیرت زده شدم.

‌وی مطرح کرد: اگر توانستیم در مدارس غیردولتی بیشتر خدمت کنیم بیشتر خوشحال باشیم که توانستیم نیروی کارآمدتر تربیت کنیم.

دیگر خبرها

  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • نگاه حداد عادل به مدارس غیرانتفاعی؛ حسابتان از نظام را جدا ندانید | برای این نظام نیرو تربیت کنیم
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری
  • توصیه حداد عادل به ایجاد کنندگان مدارس غیردولتی: حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانید
  • حدادعادل: افرادی که مدرسه غیردولتی ایجاد می‌کنند حساب خود را از نظام جدا ندانند
  • خلاقیت و شکوفایی مدارس در چهل سال دوم انقلاب پررنگ‌تر است
  • مدارس را به شرکت‌های دانش‌بنیان پیوند بزنید
  • مدارس غیردولتی جاده‌صاف‌کن برای مهاجرت از کشور نباشند
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است
  • چوب معلم گل نیست | تنبیه بدنی تا کی؟