Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبوب حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 100 هزار واحد مسکونی با توجه به برنامه دولت در بحث بازآفرینی شهری و معرفی 270 محله هدف در سطح کشور برای ساخت برنامه ریزی شده که سهم استان اردبیل تعداد مذکور است .
وی اظهار داشت: برای ساخت این تعداد واحد ها 640 میلیارد ریال از محل وجوه اداره شده تسهیلات ساخت و 3 هزار و 80 میلیارد ریال نیز آورده بخش خصوصی با بهره 9 درصد در نظر گرفته شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در طرح بازآفرینی استان در بحث خدمات زیربنایی و روبنایی هم با هدف توانمندسازی محلات هدف 400 میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی پیش‌بینی شده است.
حیدری بیان کرد: علاوه برآن 3هزار و 160 میلیارد ریال از سوی شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های ذی ربط استان در حوزه بازآفرینی هزینه خواهد شد .
حیدری افزود: پروژه‌های بازآفرینی در استان شامل احداث سالن‌های ورزشی، بهسازی آسفالت معابر و محلات، احداث مدرسه، اصلاح شبکه فاضلاب برای شهرهای بالای 50 هزار خانوار و محلات بالای 10 هزار خانوار است.
وی با تاکید بر جلوگیری از حاشیه نشینی و توجه ویژه به ارتقای زندگی ساکنان محلات هدف در راستای ارتقای شاخص‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در طرح بازآفرینی استان اردبیل بیان کرد: به جز محلات هدف فعلی که در استان کار آنها در حال انجام است مطالعات در سایر مناطق استان هم آغاز شده و حتی شهرهای کمتر از 50 هزار خانوار از جمله بیله سوار، نمین، گیوی و سرعین به پایان رسیده است.
حیدری گفت: پیش‌بینی می شود طرح مطالعات محلات هدف تمام مراکز شهرستان‌های استان سال آینده به اتمام برسد .
7110/ 1257
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اقتصادی و اجتماعی بخش خصوصی شاخص صندوق توسعه ملی مدیرکل راه و شهرسازی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند

اله کرم عزیزی  گفت: این مددجویان با معرفی واحد مددکاری به نهادهای حمایتی کمیته امداد، انجمن حمایت از زندانیان، اداره بهزیستی و مرکز مراقبت بعد از خروج مورد حمایت ویژه قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: همچنین اعطای تسهیلات بانکی به زندانیان آزاد شده واجد شرایط با هدف ایجاد خود اشتغالی و کسب درآمد از برنامه های نهادهای حمایتی است .

نهادهای حمایتی ، از طریق پرداخت مستمری، ارزاق و کمکهای نقدی و غیرنقدی، بن خرید کالا، تامین لوازم التحریر ،هزینه آموزشی برای فرزندان زندانیان، کمک هزینه درمان، دارو، تهیه مواد غذایی و پوشاک به خانواده های زندانیان کمک می کنند.
عزیزی افزود: واحد مددکاری مجتمع ندامتگاهی قزلحصار با هدف حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند آنها را به نهادهای حمایتی معرفی می کند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز