Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@00:00:34 GMT

قرارداد بودیمیر چهارشنبه رسمی می شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۶۳۶۲

قرارداد بودیمیر چهارشنبه رسمی می شود

به گزارش جهان نيوز، در روزهایی که شاگردان برانکو خود را در دوحه برای رقابت‌های پیش رو آماده می‌کردند و البته بودیمیر هم در کنار آنها حضور داشت، حرف و حدیث‌های فراوانی وجود داشت. مثلا با نزدیک شدن به روزهای پایانی تمرینات در دوحه گفته می‌شد که برانکو درباره این بازیکن مردد شده است و عدم حضور این بازیکن در دیدار تدارکاتی نخست سرخ‌پوشان در دوحه مقابل تیم بلژیکی به این موضوع دامن زد و شایعات را پررنگ‌تر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به هر حال اردوی پرسپولیس در قطر هم تمام شد اما خبری از قرارداد بستن بودیمیر نشد. در حالی که سرخ‌پوشان و حتی برانکو به تهران بازگشتند، بودیمیر به‌همراه چند هموطن خود به زاگرب برگشت تا برای حضور در تهران و شروع رقابت‌ها آماده شود.

به این ترتیب و بر اساس اخبار منتشرشده، بودیمیر قرار است چهارشنبه برای نخستین‌بار به تهران بیاید تا در آزمایش پزشکی باشگاه پرسپولیس شرکت کند. در صورتی که این بازیکن آزمایش پزشکی باشگاه پرسپولیس را با موفقیت پشت سر بگذارد قراردادش را نهایی خواهد کرد و می‌تواند در جام حذفی هم برای سرخ‌پوشان به میدان برود.

به این موضوع هم باید اشاره کرد که بودیمیر به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای باید خیلی زودتر از این وضعیت قراردادش مشخص می‌شد و حضور او در تمرینات پرسپولیس بدون داشتن قرارداد نشان می‌دهد این بازیکن اطمینان زیادی به برانکو دارد و روی حرف‌های او حساب باز می‌کند.

همانطور که گفته شد او حتی قراردادش را در دوحه هم نهایی نکرد با این وجود بر اساس قولی که برانکو به او داده است و اطمینانی که او به سرمربی سرخ‌پوشان دارد، روز چهارشنبه به تهران خواهد آمد تا قراردادش را بعد از قریب به 15 روز حضور در جمع سرخ‌پوشان، با این تیم نهایی کند.

منبع: ورزش سه

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!

به گزارش "ورزش سه"، ۸۵ درصد سهام باشگاه استقلال به عنوان یکی از دو قطب فوتبال پایتخت به صورت رسمی به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد تا حالا یکی از بزرگ‌ترین بنگاه‌های اقتصادی کشور مالکیت آبی‌پوشان را برعهده بگیرد.

گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در همین رابطه اطلاعیه‌ای صادر کرد و پیوستن باشگاه استقلال به خانواده این هلدینگ را به آبی‌های پایتخت خوش آمد گفت.

در این اطلاعیه آمده؛

۸۵ درصد سهام باشگاه استقلال، توسط کنسرسیومی از شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس امروز خریداری شد.

هلدینگ خلیج‌فارس در راستای اجرای سیاست‌های کلی چهل و چهارم قانون اساسی و به‌موجب مصوبه هیئت وزیران در سال ۱۳۸۶ و مصوبه هیئت واگذاری در سال ۱۳۸۹ با انتقال سهام ۱۵ شرکت متعلق به شرکت ملی صنایع پتروشیمی تبدیل به هلدینگ و شرکت سهامی عام شد و ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ در بورس اوراق بهادار پذیرفته شد.

گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس که امروز در گستره ۱۳ استان کشور فعالیت دارد، بر اساس رده‌بندی جهانی در رده دوم خاورمیانه و در رده ۲۷ شرکت‌های پتروشیمیایی جهان قرار دارد، ارزش بازاری معادل ۱۳۲۰ هزار میلیارد تومان دارد.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس همچنین رتبه اول بیشترین صادرات، رتبه اول بالاترین ارزش بازار، رتبه اول بیشترین سودآوری، رتبه اول صادرات کشور و رتبه اول بالاترین ارزش‌افزوده را در بین شرکت‌های ایرانی به خود اختصاص داده است.

جلوگیری حداکثری از خام‌فروشی و اتکا به توان داخل به‌عنوان سیاست راهبردی هلدینگ خلیج‌فارس از زمان آغاز مدیریت دکتر علی عسکری در دستور کار بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران قرار گرفته است، راهبردی که حاصلش توجه ویژه به تکمیل زنجیره ارزش و تمرکز ویژه بر ایجاد و توسعه صنایع و پارک‌های پایین‌دستی به‌منظور خلق ارزش‌افزوده، اشتغال‌زایی، تنوع سبد محصولات هلدینگ و سودآوری قابل‌توجه برای سهام‌داران است.

گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس که سال گذشته موفق به راه‌اندازی دو پروژه ملی پالایشگاه گاز هویزه خلیج‌فارس و پتروشیمی گچساران شده امروز ۳۳ طرح به ارزش ۱۵ میلیارد دلار را در دست اجرا دارد که با بهره‌برداری از آنها گام بلندی به‌سوی قله برداشته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!
  • وضعیت عجیب بازیکن آلومینیوم بعد از بازی؛ سرگیجه و بیهوشی در اتوبوس!
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار