Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیار راستگو روز دوشنبه در جلسه کارگروه ساماندهی اصناف و مشاغل مزاحم شهری افزود: ساماندهی و همگن سازی تمامی مشاغل علاوه بر مشاغل مزاحم ضروری بوده و داشتن برنامه و استراتژی برای دستیابی به این مهم الزامی است.
وی اظهار داشت: دستگاه های متولی باید با بهره گیری از ابزارهای تشویقی و رعایت قانون و مقررات اقدام های لازم در این خصوص انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار تبریز کارگروه ساماندهی اصناف و مشاغل مزاحم شهری را از اساسی ترین کارگروه ها برای دستیابی به یک سند چشم انداز مفید برای تمامی امور شهری و شهرستانی اعلام و یادآوری کرد: کارگروه ساماندهی مشاغل مزاحم دارای شیوه نامه و دستورالعمل واضح و شفاف بوده و وظیفه هر دستگاه در این کارگروه به صورت واضح مشخص شده است.
راستگو ادامه داد: از مهم ترین و اصلی ترین وظایف بلند مدت این کارگروه، جانمایی و انتقال صحیح و اصولی مشاغل مزاحم شهری به شهرک های صنعتی است که در این راستا تمامی دستگاه های عضو کارگروه باید اهتمام ویژه داشته باشند.
وی گفت: در بند 20 ماده 55 قانون، مشاغل مزاحم در 25 گروه به صراحت مشخص شده و نمی توان خارج از گروه های مشخص شده صنف یا شغلی را مزاحم تلقی و با آن برخورد کرد.
راستگو افزود: طبق دستورالعمل، دبیرخانه کارگروه شهرداری ها است که سازمان میادین به نمایندگی عهده دار این امر بوده و کمیته های متناظر این کارگروه در شهرهای تابعه این شهرستان به صورت مجزا عمل خواهند کرد.
8023/518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها سند چشم انداز شهرداری قانون مشاغل مزاحم جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدسبحان حسنی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد اربعین ایلام با موضوع تعیین تکلیف جانمایی مواکب در مرز مهران عنوان کرد: مقررات و جانمایی های اولیه اربعین در مرز مهران با توجه به قرار گرفتن اربعین در ماه‌های سرد سال صورت گرفته است.

وی افزود: در سال‌های گذشته بر خلاف امروز وجود ویزا چندان ملاک نبود و گاهی با کارت ملی انجام می‌شد ولی اکنون گذرنامه زیارتی صادر می‌شود و کار بسیار تسهیل شده و سرعت تردد بالا رفته و ما با شرایط جدیدی در برگزاری اربعین مواجه هستیم.

وی گفت: با شرایط جدید و تحولات بزرگی که در حوزه اربعین در استان ایلام صورت گرفته و جانمایی مواکب، تردد اتوبوس بازرسی‌ها باید با این شرایط جدید وفق داده شود تا زائر سریع‌تر به مرز برسد و جمعیت زودتر تخلیه شود.

حسنی تأکید کرد: موضوع ساماندهی دستفروشان باید به طور جدی دیده شود و ملاحظات نیروهای انتظامی و مرزبانی و راهور در نظر گرفته شود تا مزاحمتی در برقراری نظم و تردد زائران ایجاد نشده و خللی در تردد میلیونی زائران ایجاد نشود.

کد خبر 6087538

دیگر خبرها

  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان