Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ دوره آموزش کارشناسان تصادفات پلیس راهور استان مرکزی  در اراک برگزارو در این همایش از افسران راهنمایی و رانندگی و فعالان عرصه بیمه استان تجلیل شد.

این همایش با مشارکت پلیس راهور استان مرکزی و شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان مرکزی در مرکز خدمات کسب و کار شهر اراک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسینی سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی دراین همایش گفت: کارشناسی تصادفات یکی از مقوله‌های مهم در راهنمایی و رانندگی است و بهروری یک افسر در کارشناسی خلاصه میشود و برای افسران دوره‌های ویژه به ویژه برای تصادفات منجر به فوت برگزار میشود.

سرهنگ حسینی افزود: کارشناس باید نظری ارائه دهد که ممکن است یک طرف متضرر شود، اما این فرد باید بداند نظر کارشناس قانونی است و مامور جای هیچ بحثی را خالی نگذاشته است.

وی با بیان اینکه کارشناسان تصادفات همانند قضات هستند و نظر آن‌ها قابل استناد است اضافه کرد: به موقع رسیدن افسران در سر صحنه تصادف از ویژگی‌های کارشناسی است.

۲۷ درصد کروکی‌های ترسیم شده مربوط به صحنه‌های تصادف بهم خورده‌ها

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی ادامه داد: ۲۷ درصد کروکی‌های ترسیم شده تصادفات در ۹ ماه اخیر سال جاری استان مرکزی مربوط به پرونده‌های صحنه‌های تصادف بهم خورده‌ها است.

وی با اشاره به تصادفات ساختگی اظهارکرد: در زنجیره علل تصادف کلید وقایع نقطه برخورد است و عواملی که به کارشناسی افسر در صحنه کمک میکند شامل آثار و جای لاستیک بر روی آسفالت جاده است.

سرهنگ حسینی ادامه داد: از دیگر از عوامل که باید به ان توجه کرد داغ بودن موتور خودرو، ریزش گل و لای و قطعات جدا شده از وسیله نقلیه است که میتواند در امر کارشناسی به افسر کمک بسزایی کند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید مرگ شش نفر در تصادف رانندگی جاده جندق معلمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ سرهنگ موسی بزرگی رئیس پلیس راه استان سمنان گفت : این حادثه صبح امروز در کیلومتر ۴۰ جاده جندق - معلمان بین خودروهای سانتافه و پژو ۴۰۵  رخ داده است .

حسین درخشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این دو خودرو ۱۰ سرنشین داشتند گفت: بررسی امدادگران تاکنون مرگ ۶ نفر و مجروح شدن یک نفر از سرنشینان را تایید کرده است.
بررسی امدادگران همچنان ادامه دارد.
جاده جندق معلمان از مسیر‌های دوطرفه بین استان‌های سمنان و اصفهان است.
کارشناسان پلیس راه و امدادگران در حال رسیدگی به وضعیت این موضوع هستند.

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ‌سازی قوانین راهنمایی و رانندگی برای کاهش وقایع ناگوار ترافیکی
  • جزییات تازه درباره مصوبه افزایش جریمه‌هایی راهنمایی و رانندگی؛ افزایش ۵ برابری برخی جرایم!
  • تایید مرگ شش نفر در تصادف رانندگی جاده جندق معلمان
  • چهارمحالی‌ها در سال ۱۴۰۲ تخلفات رانندگی بیشتری را انجام دادند
  • (ویدئو) آمار جدید تصادف نوروزی؛ کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۴۹ نفر رسید
  • تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تئاتر یزد در آیین روز ملی هنرهای نمایشی
  • ۱۹ مصدوم در تصادفات رانندگی آزادراه قزوین-رشت
  • کاهش ۳۷ درصدی جرایم نسبت به نوروز سال گذشته در شهرقدس
  • کاهش ۳۷ درصدی جرائم نسبت به نوروز سال گذشته در شهرقدس
  • افزایش نرخ جرایم رانندگی در سال جدید