Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در لایحه بودجه سال۹۸ اعتبارات پروژه‌های مشارکتی خیرین به یکهزار میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش ایسنا، مهراله رخشانی‌مهر با اشاره به اهمیت توسعه فعالیت‌های خیرین مدرسه‌ساز ، اظهار کرد: سال آینده سالی نویدبخش برای خیرین نیکوکار خواهد بود؛ چرا که با برنامه‌ریزی دقیق، تمام توان خود را برای جذب حداکثری اعتبارات دولتی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خیرین به کار گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان نوسازی مدارس کشور سازمانی پروژه محور است و تا زمانی که اعتبارات لازم تأمین نشود نمی‌تواند در راستای انجام رسالت خطیر خود که همان توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی است موفق عمل کند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور  با بیان اینکه خیرین نیکوکار مدرسه‌ساز به عنوان معماران فرهنگی جامعه نقش بسیار ارزشمندی در ترویج و توسعه فرهنگ کار خیر در کشور دارند، گفت: طی یک سال گذشته از دیماه سال ۹۶ تا کنون حدود ۶۵۰ هزارمیلیارد  تومان اعتبار برای پروژه های نیمه تمام خیرین تخصیص یافته است که این میزان حدود سه برابر سال ۹۵ بوده است.

رخشانی مهر با تأکید بر ضرورت تلاش مضاعف برای جذب حداکثری اعتبارات پروژه های نیمه تمام خیرین ، خاطر نشان کرد: این نوید را برای خیرین مدرسه ساز می‌دهیم که در لایحه بودجه سال۹۸ اعتبارات پروژه های مشارکتی خیرین به یکهزار میلیارد تومان رسیده است که با این رقم می توان بخش عمده‌ای از مشکلات پیش روی پروژه‌های خیرساز را مرتفع کرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور  گفت: با جذب اعتبارات لازم و همچنین مشارکت نیکوکاران عرصه مدرسه‌سازی و بدنه اجتماعی کشور می‌توان اقدامات مؤثر و ماندگاری در زمینه توسعه و بازسازی مدارس کشور انجام داد.

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، وی در ادامه ضمن تأکید بر ضرورت حل مشکلات و موانع حقوقی فعالیت‌های خیرین مدرسه ساز ، تصریح کرد: این موضوع مشارکت جدی مجامع خیرین مدرسه ساز را می طلبد و باید با همفکری و مشاوره‌های درست و از مجاری قانونی برای حل و فصل این فعالیت‌های ارزشمند قدم برداشت.

رخشانی مهر در پایان اظهار کرد: امیدواریم سال آینده سالی پرخیر و برکت برای فعالیت خیرین مدرسه‌ساز و  توسعه فضاهای آموزشی کشور باشد و خروجی این عزم جدی، توسعه مدارس، توسعه فرهنگ و بالندگی جامعه را در پی داشته باشد.

انتهای پیام

دبیرخبر: سولماز خوان

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش سازمان نوسازی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر

شهردار زرین‌شهر گفت: عدالت‌محوری، توسعه متوازن شهر و محلات، پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، تمرکز بر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی از اولویت‌های عمرانی شهرداری زرین‌شهر برای سال‌جاری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حسین اسماعیلی‌احمدی، امروز چهارشنبه _هشتم فروردین _ در جمع پرسنل شهرداری زرین‌شهر اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ به عنوان شهردار این شهر انتخاب شدم و در آن زمان بودجه شهرداری با عددی حدود ۷۵۰ میلیارد ریال تحویل گرفته شد و در سال ۱۴۰۱ این بودجه افزایش ۲۸ درصدی داشت.

وی با اشاره به وصول دو هزار میلیارد ریالی بودجه شهرداری زرین‌شهر در سال ۱۴۰۲، افزود: سال ۱۴۰۲ بودجه شهرداری زرین‌شهر با افزایش ۴۸ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ و بالغ بر هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال تهیه و تدوین شد که با همکاری و تلاش شورای اسلامی شهر، معاونان، رؤسای ادارت، پرسنل و کارگران بودجه نه تنها در سال گذشته از سقف مصوب عبور کردیم، بلکه بی‌نظیرترین تحقق بودجه در دوره ششم مدیریت شهری رقم خورده است.

شهردار زرین‌شهر با بیان اینکه ظرف مدت سه سال بودجه ۷۵۰ میلیارد ریالی شهرداری را به دو هزار و ۳۰۰ میلیارد افزایش داده‌ایم، تصریح کرد: بودجه شهرداری زرین‌شهر برای سال ۱۴۰۳ بالغ بر دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تدوین و به تصویب شورای اسلامی شهر رسید و قطعاً تحقق بودجه سال‌جاری نیز دور از ذهن نیست چراکه برای رسیدن به این هدف عملکرد و تلاش جهادی معاونین، رؤسای ادارات و کارکنان شهرداری را مبنا قرار دادیم.

وی ادامه داد: در تدوین بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر تلاش شد تا اولویت‌های شهر و شهروندان خطه طلایی ایران در آن دیده شود تا مطالبات قانونی و به حق آن‌ها در مسیر تحقق قرار گیرد.

اسماعیلی‌احمدی اضافه کرد: عدالت‌محوری، توسعه متوازن شهر و محلات، پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، تمرکز بر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی از اولویت‌های عمرانی شهرداری زرین‌شهر برای سال‌جاری خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی شهرداری‌های شهرهای ایران، عنوان کرد: طی دو سال گذشته عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها پرداخت نشده و مشکلات اقتصادی حاکم بر شهرداری‌ها افزایش پیدا کرده است از این رو باید توان بیشتری برای جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در خطه طلایی ایران صرف شود.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: در دوره ششم مدیریت شهری تأکید فراوانی بر تمرکز شهرداری بر انضباط مالی و بهبود فرآیندهای مالی در شهرداری داشته‌ایم و در سال‌جاری نیز انتظار می‌رود برای کاهش انقباضی هزینه‌های جاری تلاشی دوچندان صورت گیرد و صرفه‌جویی در هزینه، کسب درآمد در واحدها روند صعودی داشته باشد تا در نهایت کام شهروندان با خدمات ارائه شده شیرین شود.

کد خبر 739561

دیگر خبرها

  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزشی برای بهبود و تقویت زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰ درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • 30 درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • خیران؛ بزرگترین رکن نهضت مدرسه‌سازی
  • احداث ۱۰۴پروژۀ آموزشی در لرستان
  • فاصله «من شهردارم» تا بودجه ریزی مشارکتی