Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@15:32:48 GMT

اعزام ۴۷۴۴ مددجوی گیلانی به مشهد مقدس

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۶۵۶۲

اعزام ۴۷۴۴ مددجوی گیلانی به مشهد مقدس

به گزارش ایکنا از گیلان، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد استان گیلان امروز، اول بهمن‌ماه در مراسم بدرقه ۳۲۰ نفر از مددجویان زائر حرم امام رضا(ع)، اظهار کرد: این مددجویان شامل مادران و دختران تحت حمایت هستند که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر و برای اولین بار به زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه زیارت حرم پاک و سرشار از معنویت اهل‌بیت(ع) تأثیر فراوانی بر جان زائر می‌گذارد، افزود: هر کس به‌اندازه ظرفیت خود از آن چشمه جوشان معنویت می‌نوشد و نتیجه زیارت غم‌ها و اندوه برجا مانده از مشکلات مادی و دنیوی را از جان زائران می‌زداید.

اهرابی از اعزام چهار هزار و ۷۴۴ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گیلان در قالب اجرای طرح «شوق زیارت» به مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات خبر داد و گفت: این مددجویان با حمایت خیران به اماکن زیارتی اعزام‌ شده‌اند و به مدت پنج روز علاوه بر زیارت از برنامه‌های آموزشی هم بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه مبارکه فجر ۲۰۰ نفر دیگر از مددجویان این نهاد به شهر قم و جمکران اعزام خواهند شد.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی، مدیر آستان قدس رضوی در گیلان با بیان اینکه زیارت بارگاه اهل‌بیت(ع) آثار فرهنگی و دینی دارد، گفت: امدادگران کمیته امداد واسطه فیض هستند و مددجویان باید نهایت بهره معنوی را از این سفر زیارتی ببرند.

وی با اشاره به اینکه از دامن مادران و زنان، شهدایی همچون شهید حججی پرورش پیدا کرده‌اند، افزود: زنان و مادران از ارزش بالایی نزد خدای متعال برخوردار هستند و باید قدر این ارزش را بدانند.

مهدوی با تأکید بر اینکه هر کس از سر میل و رغبت به زیارت حرم حضرت رضا(ع) مشرف شود روز قیامت مورد شفاعت آن حضرت قرار می‌گیرد، تصریح کرد: کمیته امداد شرایط سفر را برای افرادی که توان پرداخت هزینه‌های سفر زیارتی را ندارند فراهم می‌کند و این عمل بسیار خداپسندانه‌ای است که رضای الهی را به دنبال دارد.

یادآور می‌شود،  طرح «شوق زیارت» با مشارکت خیران و باهدف اعزام مددجویان و نیازمندانی که تاکنون موفق به زیارت حرم امام رضا(ع)، قم، جمکران و عتبات عالیات نشده‌اند اجرا می‌شود و نیکوکاران می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* و یا مراجعه به ادارات کمیته امداد در این کار خیر مشارکت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی مدیرکل کمیته امداد استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از چهار هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، این واگذاری همزمان با سراسر کشور بصورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور انجام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس ایجاد شد
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • واگذاری بیش از چهار هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض
  • تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان
  • ۸۰۰ روستای گلستان مددجوی فاقد مسکن ندارند
  • ۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند
  • ۲۷۶ مددجوی کمیته امداد صاحب خانه شدند