Web Analytics Made Easy - Statcounter

 جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با اعلام این خبر گفت : برگزاری مراسم و برنامه های گردشگری و فرهنگی یکی از شیوه های معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری است.

 او اظهار داشت : در این راستا استان آذربایجان غربی هم آماده میزبانی برنامه های فرهنگی و گردشگری بوده و هم آمادگی دارد تا با حضور در سایر استانهای کشور اقدام به اجرای برنامه های فرهنگی و گردشگری نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جباری اضافه کرد : در این برنامه های فرهنگی با حضور هنرمندان ، فعالان گردشگری و گروه های هنری ، دفاتر و آژانسهای مسافرتی ، در مقاصد مختلف و اجرای برنامه های متنوع و توزیع اقلام تبلیغاتی می توان نسبت به معرفی استان اقدام نمود.

او افزود : تجربه اجرای موفق و مثبت چندین جشنواره ملی و بین المللی در استان مانند ششمین جشنواره بین المللی راه ابریشم ، برگزاری چندین دوره جشنواره و نمایشگاه ملی گردشگری و صنایع دستی ، اجرای برنامه های عامه پسند در نوروزگاه در سه سال اخیر ، اجرای رالی خانوادگی ، اعزام اتوبوسهای گردشگری با همکاری ارگانها و دستگاه های اجرایی استان به استان آذربایجان شرقی و حرکت و حضور گروه های هنری استان در استانهای مختلف از شمال غرب تا جنوب و از جنوب به شرق و از شرق به شمال کشور ، حضور در جشنواره چارسوق برج میلاد تهران و برپایی غرفه در یازدهمین نمایشگاه بین المللی تهران در سال 98 تنها بخشی از اقدامات این اداره کل در حوزه فرهنگی و گردشگری است.

 مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری  آذربایجان غربی ادامه داد : اجرای چندین جشنواره زمستانی مثل جشنواره برفذ و اسکی خوشاکو ارومیه ، جشنواره زمستانه تخت سلیمان تکاب ، حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تهران در ماه جاری ، اجرای جشنواره فرهنگی و گردشگری با محوریت تخت سلیمان در تکاب و بالاخره اجرای دومین جشنواره بین المللی گردشگری از جمله برنامه های اداره کل می باشد که در دستور کار قرار گرفته است.

جباری هم چنین گفت : استان آذربایجان غربی به لحاظ داشته های بسیار زیاد فرهنگی و هنرمندان شایسته در عرصه فرهنگ و تاریخ آماده است در تمامی برنامه های فرهنگی و گردشگری چه در استان و چه در استانهای دیگر حضور داشته باشد.

انتهای پیام/ع

برگزاری جشنواره های مختلف در آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی جاذبه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست    با حضور دکتر نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در دانشگاه شهرکرد برگزار شد .

در این مراسم دکتر سعید یوسف پور دبیرعلمی همایش با بیان اینکه ۱۴۰۰ اثر به جشنواره همایش ملی دانش سنتی محیط زیست ارسال شده،  گفت : مطابق نظر داوران مجتبی اسماعیل زاد از آذربایجان غربی، امیرحسین یوسفی کیساری از گیلان و علی حسن زاده از استان فارس تندیس بخش عکس این جشنواره را دریافت کردند. 

جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست همزمان با همایش ملی با حمایت معاونت اموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و در قالب طرح پرچمداری این معاونت توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال بختیاری  در تاریخ 28 و 29 فروردین برگزار شد .

 

 

دیگر خبرها

  • پتانسیل های گردشگری استان کرمانشاه هنوز بخوبی معرفی نشده اند
  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از اجرای طرح نور
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد در دستور کار
  • درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است