Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@19:49:19 GMT

غایبان بزرگ جشنواره موسیقی فجر امسال

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۶۶۱۹

بر طبق اخبار منتشر شده در روزهای اخیر، مسئولان در بخش پاپ سی و چهارمین دوره جشنواره موسیقی فجر سعی کردند سلیقه‌های مختلف را در نظر بگیرند از این رو خواننده‌های جوان و با سابقه مانند بهنام بانی، شهاب مظفری، امیرعباس گلاب، علیرضا طلیسچی، محسن ابراهیم‌زاده و گروه‌های هفت، پازل و ماکان میزبان علاقه‌مندان موسیقی پاپ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنام بانی، امیرعباس گلاب، علیرضا طلیسچی، پازل بند و ماکان بند در دوره پیشین (سی و سوم) نیز حضور داشتند و محسن ابراهیم زاده برای اولین بار در این رویداد به روی صحنه می‌رود.

اما موضوعی که باعث تعجب برخی از دوستداران موسیقی شده این است که خوانندگان با سابقه ای چون محسن یگانه، رضا صادقی، فرزاد فرزین، احسان خواجه امیری، بابک جهانبخش، سیروان خسروی، محمد علیزاده، مهدی یراحی، امید حاجیلی و خوانندگان دیگری چون سینا شعبانخانی، علی زندوکیلی، میثم ابراهیمی، علی لهراسبی، مازیار فلاحی، حامد همایون، زانیار خسروی و تعدادی دیگر از هنرمندانی که در دوره‌های پیشین جشنواره موسیقی فجر اجرا و البته با برگزاری کنسرت‌های مختلف حضور فعال و موثری داشتند، در این دوره از جشنواره حضور ندارند که این موضوع برای اهالی رسانه و دوستداران موسیقی قابل تامل و از نکات جالب توجه بخش موسیقی پاپ سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر است.

گفتنی است سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری به دبیری شاهین فرهت برگزار می‌شود و مرکز همایش‌های برج میلاد، میزبان علاقه‌مندان بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جشنواره موسیقی موسیقی پاپ رسانه برج جشنواره موسیقی فجر موسیقی پاپ رضا صادقی محسن یگانه فرزاد فرزین محمد علیزاده حامد همايون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان

محسن رضایی در سفر به قم در دیدار با اعضای شورای نگهبان، پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، گفت: پس از انقلاب، خلا‌های سیاسی اداره کشور به برکت نظام اسلامی و ایجاد نهاد‌های نظارتی و انتخاباتی برطرف و خلا بزرگ نظامی و امنیتی و وابستگی محض به بیگانگان نیز به همت فرماندهان و جوانان فداکار رفع شد؛ اما درخصوص مسائل اقتصادی، کشور هنوز راه زیادی تا نقطه مطلوب دارد که مهمترین اقدام لازم برای حل این مشکل، اصلاح حکمرانی اقتصادی و تغییر رویه‌های آن است.

وی افزود: تصدی‌گری دولت و تمرکزگرایی، از معضلات بزرگ و موانع پیشرفت و رفع مشکلات اقتصادی است و دولت ومجلس باید از نقش و سپردن مسئولیت تصدی‌گری به وزارتخانه‌ها به نقش سیاست‌گذاری و نظارتی تغییر رویه دهد و اختیارات بیشتری به استان‌ها در جهت تمرکززدایی داده شود.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر لزوم اعطای کلیه امور اجرایی کشور به مردم اظهار کرد: شورای نگهبان در این حوزه می‌تواند کمک‌رسان باشد.

رضایی در این سفر با آیات شب‌زنده‌دار، میرباقری، حسینی بوشهری، کعبی، قمی، مدرسی یزدی و اراکی دیدار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند» در جشنواره کلاسیک
  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • جشن ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند»/ بازیگران گرد آمدند
  • فیلمسازی در حوزه اقوام یک گام بزرگ است/ اهمیت خرده‌فرهنگ‌ها
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳