Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه ای با موضوع  هم اندیشی پیرامون محورها و شاخص های جشنواره شهید رجائی  با حضور معاون  سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، مدیر کل استان و کارشناسان مرتبط با ارزیابی شاخص های جشنواره در محل ستاد اداره کل تأمین اجتماعی تشکیل شد.

 در این نشست مدیر کل تامین اجتماعی  استان، این سازمان را نهادی عمومی غیردولتی دانست که بیش از 50 درصد جمعیت کشور را تحت پوشش خود قرار داده است و گفت: منابع این سازمان بعنوان بزرگترین و گسترده ترین نهاد در عرصه نظام بیمه های اجتماعی بدون اتکا به بودجه دولتی و عمدتاً از طریق حق بیمه ها و با مشارکت بیمه شده و کارفرما تامین می گردد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی درمورد مصارف سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: هزینه ها و تعهدات سازمان در بخش های تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت تقسیم می شوند، که در سال گذشته بالغ بر 700 میلیارد تومان درهر دو بخش بیمه و درمان سازمان تامین اجتماعی استان هزینه گردید و این رقم در مقایسه با بودجه عمرانی استان  بیش از دو برابر بوده که این موضوع  نشان دهنده جایگاه و اهمیت سازمان تامین اجتماعی در برقراری امنیت و عدالت اجتماعی است.

وی  ضمن اشاره به ارائه خدمات الکترونیکی در سازمان تامین اجتماعی بیان داشت: سازمان در عرصه ارائه خدمات غیر حضوری پیشرو و سرآمد  است، بطوری که در استان با اجرای این خدمات حدود 60 درصد از حجم مراجعات ارباب رجوع  به شعب استان کاهش یافته است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان ضمن تشریح مراحل طرح خدمات نوین در استان، اجرای طرح خدمات نوین را یکی از اقدامات جدید سازمان تامین اجتماعی در جهت ارائه مطلوب خدمات نام برد و تاکید کرد: درصورت اجرای فاز 2 این طرح، نمونه کاملی از میز خدمت اجرا خواهد شد، که تمام فرآیندهای کاری سازمان را در برخواهد گرفت.

اسماعیل ریاحی، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن تقدیر از خدمات سازمان تامین اجتماعی به بیان نحوه ارزیابی سال گذشته جشنواره شهید رجایی  در دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی و  تلاش وافر و اهتمام همکارانشان در سازمان مدیریت و برنامه جهت ارزیابی دقیق و صحیح شاخص ها و مستندات 53 دستگاه اجرایی پرداخت و بر اجرای موارد دقیق شاخص های سال جاری تاکید کرد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: تأمین اجتماعی بیمه و درمان بودجه عمرانی جشنواره شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شامگاه گذشته، دوشنبه، 27 فروردین‌ماه، طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح مناطق 11، 12 و 16 با هماهنگی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران و با حضور سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه 11، پیمان ضیائی، معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، شهرداران نواحی 4گانه، محمد اسماعیلی، رئیس اداره ساماندهی آسیب‌های اجتماعی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران به همراه اکیپ معبربان و شهربان و گشت حامی شهر در منطقه 11 به اجرا درآمد.

بر اساس این گزارش اجرای این طرح که از ساعت 21 تا یک بامداد روز بعد به طول انجامید، طرحی بود که در دل طرح فوریتی دو هفته‌ای ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی، شامل 5 گروه تکدی‌گران، معتادان متجاهر، بی‌سرپناهان، زباله‌گردان و کودکان کار به طور ویژه گنجانده شد و هدف از اجرای آن، پاکسازی مؤثر و ضربتی معابر سطح منطقه از گروه آسیب‌دیدگان معتادان متجاهر بود.

موسوی، شهردار منطقه با تأکید بر اینکه منطقه 11 با حداکثر توان از نخستین روز اجرای این طرح در حال اقدام است، گفت: طرح ویژه گفته‌شده با حضور خودروی گشت، اتوبوس و عوامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران به اجرا درآمد و تمرکز آن بیشتر بر محدوده راه‌آهن، میدان بهداری، خیابان شوش، میدان رازی، خیابان رازی، بوستان و میدان رازی، پل 9 دی (حق‌شناس)، بوستان گل‌ها، بوستان هاشمیان و خیابان وحدت اسلامی بود و طی این برنامه، در حدود 70 معتاد متجاهر شناسایی و تحویل مرکز فوریت‌ خدمات اجتماعی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شدند.

گفتنی است طرح فوریتی دو هفته‌ای ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی شهرداری تهران در مناطق 22گانه از هفته پیش أغاز شده و تا 31 فروردین‌ماه ادامه دارد؛ همچنین به گفته کارشناسان اداره آسیب‌های اجتماعی منطقه 11 و به دستور معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران از 2 روز پیش، 26 فروردین‌ماه، این طرح که قبلاً در دو شیفت کاری اجرا می‌شد، به صورت شبانه‌روزی درآمده و در سه شیفت کاری تا پایان زمان اجرای طرح در حال اجراست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • اعلام دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳
  • دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳
  • اعلام دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال 1403
  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب
  • همه چیز درباره بیمه بیکاری؛ کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری