Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان به بیانیه شورای تبین مواضع دفتر بسیج دانشجویی شهرستان کرمان در نامه‌ای پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان (هایتک) در پاسخ به بیانیه شورای تبین مواضع دفتر بسیج دانشجویی شهرستان کرمان، جوابیه ای در قالب نامه به خبرگزاری دانشجو ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در این نامه آمده است: به استناد آیین نامه تشکیل، تقویت و توسعه بسیج دانشجویی مصوب سال ۱۳۸۸ شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، بسیج دانشجویی با همکاری و هماهنگی مسوولین هر دانشگاه در چارچوب مقررات آیین نامه مذکور اقدام خواهد نمود.

این نامه می افزاید: انتظار است، بسیج دانشجویی در راستای منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بیانات آن حضرت را در ابتدای سال ۹۱ در دیدار با مردم مشهد فصل الخطاب قرار داده و در چارچوب قوانین داخلی دانشگاه اقدامات را با مسوولان دانشگاه هماهنگ نمایند. معظم له در این دیدار فرمودند: «من همه‌ی جوان‌های غیور کشور را، جوان‌های مومن و انقلاب کشور را فرزندان خود می‌دانم و پشت سر آن‌ها قرار می‌گیرم؛ من از جوانان انقلابی و غیور حمایت می‌کنم، منتها همه را توصیه می‌کنم به این که در رفتار خود، با اخلاق اسلامی رفتار کنند، قانون را مراعات کنند. همه باید قانون را مراعات کنند. تجسم انقلاب در قانون جمهوری اسلامی است». حال به کار بودن الفاظ لیبرال و استبداد به دور از شان و شخصیت جایگاه مسوولان نظامی است که صادقانه در شرایط فعلی با تمامی مشکلات موجودات کمر همت به رفع کاستی‌ها و خدمت صادقانه بسته اند و این جز تقویت جریانات خاصی که در صدد بهره مندی از این مسائل هستند چه در برخواهد داشت؟

در این نامه آمده است: حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در دیدار دانشجویی مرداد سال ۱۳۹۱ در خصوص واقع گرایی با آرمانگرایی فرمودند:: «اینجا بین آرمان گرایی و بین آن واقعیت و دستوری که حالا از قول رهبری نقل کردند که نباید بروید غزه، یک تعارض در ذهن این جوان به وجود می‌آید. نه هیچ تعارضی وجود ندارد. آن احساس، احساس خوبی است، اما تصمیمی که براساس یک احساس گرفته شود، یک مطالعه‌ی دقیق، موشکافانه و عالمانه پشت سرش نباشد، آن تصمیم، لزوما تصمیم درستی نیست. گاهی اوقات تصمیم، تصمیم غلطی است؛ بنابراین آرمان گرایی به هیچ وجه به معنای در همه زمینه‌ها پرخاشگری کردن، برخی از واقعیات لازم و مصلحت‌های لازم را ندیده گرفتن نیست.»

در بخشی از این نامه آمده است: حال در معنا روز ۱۷ دی ماه اعضای محترم بسیج دانشجویی این رفتار دیده نشد و علیرغم تذکر مسوولان دانشگاه تجمع اعضای محترم بسیج در محوطه دانشگاه با توجه به حساسیت آن روز صورت پذیرفت. جا دارد عزیزان بسیج و کلیه افراد، مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در عین آرمان گرایی، حق طلبی و مطالبه گری مدنظر قرار دهند تا خدای ناکرده از این رهگذر دشمنان انقلاب منتفع نشوند.

این نامه خاطرنشان کرده است: مسوولان دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه علم و فناوری همواره دغدغه پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان ولایت جامعه اسلامی را داشته و دارند و همگان را به رعایت انضباط و حرکت در چارچوب قانون با توجه به مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دعوت می‌نمایند. با آرزوی توفیق الهی برای کلیه خدمتگذاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پی عملیات وعده صادق

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پی عملیات وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان علوم پزشکی کرمان در پی عملیات وعده صادق بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.


بسم الله الرحمن الرحیم

قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ: 

با آنان بجنگید تا خدا آنان را به دست شما عذاب کند و رسوایشان نماید و شما را بر آنان پیروزى دهد و سینه‌هاى [پر سوز و غم]مردم مؤمن را شفا بخشد.»

۲۶ فروردین۱۴۰۲، ۵شوال ۱۴۴۵ زمانی که تاریخ منطقه و معادلات آن توسط جمهوری اسلامی ایران تعیین و تغییر کرد.

در پی حمله موشکی و پهبادی گسترده و بدون سابقه شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عمق تاسیسات نظامی رژیم غاصب صهیونیستی در پاسخ به جنایت‌های گسترده و دیو صفتانه این رژیم در این مدت گذشته چه حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و همچنین حوادث تروریستی شاه چراغ شیراز در سالیان گذشته، حملات چابهار توسط داعش و جیش العدل که همگی را مزدوران این رژیم خبیث می‌دانیم؛ و در تازه‌ترین جنایت این رژیم جنگنده‌های آن ساختمان کنسول گری جمهوری اسلامی ایران که طبق عرف بین الملل تعرض به سفارت خانه‌ها معادل حمله به خاک آن کشور تلفی خواهد شد را در سوریه هدف قرار دادند که منجر به شهادت سردار سرافراز زاهدی و همراهان ایشان شد که لزوم پاسخی قاطع  که حق طبیعی جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملی طبق بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد است.

جامعه اسلامی دانشجویان ضمن تبریک به ملت قهرمان ایران و تشکر از تمام مدافعان امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و جوانان غیور این سرزمین 
امیدوار است که در صورت تکرار این جنایت‌ها پاسخی کوبنده‌تر داده شود.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان

دیگر خبرها

  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • عملیات وعده صادق، صدق گفتار مسئولین جمهوری اسلامی ایران را ثابت کرد
  • بیانیه حمایت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی
  • جمهوری اسلامی ایران صلح طلب، اما جنگ بلد
  • بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پی عملیات وعده صادق
  • تجلیل از ضرب شست شیران غیور ایران اسلامی به اسراییل
  • بیانیه حمایت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آبادان در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عملیات وعده صادق
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی
  • بیانیه جمعی از تشکل‌های دانشجویی در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی+جزئیات