Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@06:14:55 GMT

ايجاد فرصت شغلي براي 722 نفر در سرخه

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۶۷۲۲

به گزارش خبرگزاري بسيج از سرخه،احمد بیگلری، سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان سرخه با اشاره به صدور ۲۰ موافقت اصولی صنایع در این شهرستان که زمینه ۷۲۲ شغل جدید را فراهم می‌کند، اظهارکرد: با فراهم شدن زیرساخت‌های مناسب صاحبان صنایع برای سرمایه گذاری بالغ بر یکهزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام آمادگی کردند و با تحقق این زمینه اشتغال ۷۲۲ نفر دیگر در این منطقه فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر ۱۴۵ واحد صنعتی و معدنی در شهرستان فعالیت دارند که سه هزار و ۷۷ نفر دراین ۱۴۵ واحد صنعتی شهرستان سرخه اشتغال دارند
وی به تعهدایجاد شغل برای ۱۲۰ نفردرحوزه صنعت و معدن برای سال ۹۷ در سرخه اشاره کرد و افزود: تاکنون ۱۳۰ فرصت شغلی ایجاد شده و امید است با راه اندازی طرح تجهیز و توسعه یکی از واحد‌های صنعتی شهرستان تا پایان امسال برای ۱۵۰ نفر دیگر نیز فرصت شغلی فراهم شود؛ با توجه به فعالیت ۵۱ واحد تولید گچ در سرخه این شهرستان ظرفیت بسیار بالایی در زمینه صنعت گچ و جذب سرمایه گذاران دارد و اقدام و راهکار‌های مناسبی برای تامین برق و آب برای صنعت این منطقه به عنوان دو کمبود جدی در حوزه سرمایه گذاران اندیشیده شده است.
بیگلری با اشاره به تسهیلات پرداختی برای رونق تولید و تقویت واحد‌های تولیدی صنعتی در سرخه، بیان داشت: طی دو سال گذشته ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های صنعتی و صنایع معدنی پرداخت شد و سرخه یک منطقه صنعتی بسیار مطلوب و فعال در استان سمنان و گچ صنعت قالب این شهرستان است. در حال حاضر به دلیل نبود دانش و فناوری‌های مرتبط و مورد نیاز برای فراوری این ماده معدنی به صورت خام به کشور‌های منطقه و سایر نقاط دنیا صادر می‌شود.
سرپرست صنعت معدن و تجارت شهرستان سرخه ابراز داشت: شرکت‌های دانش بنیان نقش بسیار تعیین کننده‌ای در پیشرفت و توسعه صنعت فرآوری در حوزه مواد معدنی ایفا می‌کنند و می‌توان با بکارگیری دانش روز دنیا ۱۹ ماده فرآوری‌شده معدنی با ارزش از گچ به دست آورد. شهرستان سرخه با دارا بودن ۹۶ درصد از معادن و صنایع وابسته به گچ به عنوان منطقه مادر گچ در استان سمنان شناخته می‌شود و بیش از ۹۰ درصد گاز و ۷۴ درصد برق مصرفی این شهرستان متعلق به بخش صنعت است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته‌ امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، گفت: در سال گذشته ۴ هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان استان ایجاد شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد عرب امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، اظهار داشت: 4 هزار و 12 طرح خوداشتغالی، مشاغل خانگی و پیمانکاری ویژه نیازمندان اجرا شده که برای 4 هزار و 235 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی افزود: در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و مشارکت این افراد در بهبود وضعیت اقتصادی خانواده‌ها، طرح‌های مشاغل خانگی و خود اشتغالی در استان اجرا شد که در این راستا 4 هزار و 761 میلیارد ریال از منابع امدادی و بانکی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته‌ امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: از این تعداد یک هزار و 892 طرح در روستا و 2 هزار و 120 طرح در شهر اجرا شده است.

عرب با بیان اینکه توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت‌ حمایت یکی از مهمترین رویکردهای این نهاد است افزود: یک هزار و 496 طرح توسط زنان و 2 هزار و 516 طرح توسط آقایان در سطح استان اجرا شده است.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۵۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان
  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال