Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ محسن تقی پور از برگزاری یک دوره آموزشیاری قرآن کریم ویژه فعالان قرآنی شهرستان سامان خبر داد و گفت: دوره آموزشیاری روخوانی وروانخوانی قرآن کریم برای نخستین  بار از اوایل دی ماه هر هفته روزهای چهارشنبه بعداز ظهر و پنجشنبه صبح در موسسه کوثرسامان به مدت ۸۴ ساعت در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان، مهمترین هدف دوره تربیت آموزشیاری قرآن کریم را تربیت مربیان قرآنی دانست و افزود: دوره آموزشیاری روخوانی و روانخوانی شهرستان سامان با حضور اساتید برجسته قرآنی استان که از طرف اداره امور قرآنی معرفی شده اند در حال برگزاری است و در این طرح 24 نفر از آموزشیاران خواهر ضمن فراگیری فنون آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن کریم با طی کردن دوره مربیگری و دریافت مدرک معتبر به عنوان مربی قرآن معرفی می شوند .

تقی پور ادامه داد:  نخستین گام برای آشنایی با آموزه های حیات بخش و بهره مندی از معنویت تعالی بخش قرآن کریم ، تسلط و مهارت در قرائت این کتاب مقدس است و آموزش آن اولویت و اهمیت ویژه ای دارد .

وی در ادامه با بیان اینکه توسعه برنامه های آموزش قرآن کریم منوط به وجود مربیان تاثیر گذار و توانمند در امر تدریس است تا با دلسوزی، علاقمندی و تخصص لازم، قرآن را به فراگیران تعلیم دهند، افزود: شرکت کنندگان در این طرح توانای هایی از قبیل دانش و توانمندی های عملی در تدریس رو خوانی و روان خوانی، شایستگی های اخلاقی و رفتاری، مهارت های تدریس، مدیریت کلاس های فردی و گروهی و توانایی نسبی در بکارگیری تکنولوژی های نوین آموزشی در تدریس قرآن را فرا می گیرند. 

رئیس اداره امور قرآنی استان تصریح کرد: شركت کنندگان پس از موفقیت درآزمونهای پایانی، ضمن اخذ گواهینامه مربوطه،به عنوان مربیان دوره‌های عمومی قرائت قرآن كریم (سطوح 1 و 2)، درسطح شهرستان به تدریس خواهند پرداخت.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: آموزشیار قرآن سامان تبلیغات اسلامی تربیت مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مصلای رشت

دریافت 19 MB کد خبر 6062228

دیگر خبرها

  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • جمع خوانی قرآن در ساوه
  • جشن بزرگ قرآنی امام حسنی ها در ورزشگاه آزادی | قرآن خوانی ۱۰۰ هزار نفری در ولادت کریم اهل بیت
  • جزء خوانی قرآن کریم در حرم شاهچراغ (ع)
  • ۳۳ محفل جمع خوانی قرآن کریم در آذربایجان غربی برگزار شد
  • برگزاری ۳۳ محفل جمع خوانی قرآن کریم در آذربایجان غربی
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهرستان پلدختر
  • ۲۹‌امین دوره مراسم تجلیل از خامان قرآن کریم برگزار می‌شود
  • حال و هوای جزء خوانی قرآن کریم در سربازی
  • مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مصلای رشت