Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@14:25:57 GMT

عبور کی‌روش و بیرانوند از رکورد مهاجرانی و رشیدی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۶۸۸۱

ساعت24- علیرضا بیرانوند با ادامه روند بسته نگه داشتن دروازه‌اش در 4 مسابقه گذشته رکورد منصور رشیدی را در جام ملت‌های 1976 شکست.

تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته مقابل عمان با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید و جواز حضور در یک چهارم نهایی جام ملت ها را به دست آورد. نکته قابل توجه درباره تیم ملی این است که در 4 مسابقه گذشته هیچ توپی از خط دروازه علیرضا بیرانوند عبور نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند شب گذشته با گرفتن پنالتی احمد مبارک بازیکن عمان نقش زیادی در برد ایران داشت و حالا او توانسته از رکورد منصور رشیدی در جام ملت های 1976 عبور کند.


در جام ملت های 1976 که با حضور 6 تیم برتر فوتبال آسیا برگزار شد، تیم ایران در 4 مسابقه ای که انجام داد 13 گل به ثمر رساند و بدون گل خورده عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. در آن دوره حشمت مهاجرانی سرمربی ایران بود و منصور رشیدی درون دروازه ایستاد.


حالا اما در حالی که جام ملت ها با 24 تیم برگزار می شود بیرانوند در 4 مسابقه اول کلین شیت کرده و رکورد رشیدی را زده است. البته تیم ملی برای رسیدن به قهرمانی به 3 پیروزی دیگر نیاز دارد و اگر بیرانوند بتواند در بازی های بعدی نیز روند کنونی را حفظ کرده و با کمک گرفتن از خط دفاع دروازه اش را بسته نگه دارد، یک رکورد تاریخی را به ثبت می رساند که تا به حال هیچ دروازه بانی در طول تاریخ آن را در کارنامه اش نداشته است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد

اوسمار  ویرا  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد امیر رضا رفیعی درون دروازه سرخپوشان اظهار کرد:  مطمئنم که رفیعی دروازه‌بان خوبی است و از فصل پیش هم آمادگی‌اش را نشان داده است. اما بخش حمله و دفاع تیم فقط شامل یک بازیکن نیست. مثلا ما برای گلزنی به عیسی بسنده نمی‌کنیم و به امیررضا هم نمی‌گوییم فقط در دروازه بایستد و از گل خوردن جلوگیری کند.

او در مورد گلر جوان سرخپوشان گفت: ما آپشن دیگری نداشتیم، اما خیلی به امیررضا اعتماد داشتیم. او کارها و تمرینات خوبی داشت و حتی از پارسال همیشه به او توجه داشتیم. وقتی گوهری به آلومینیوم رفت، به امیررضا مطمئن بودیم.

ویرا درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند گفت: این گلر شروع به تمرین با تیم کرده اما نیاز دارد که به فیزیوتراپی ادامه بدهد. اميدوارم هرچه زودتر آماده بازی شود. شاید برای بازی جام حذفی نرسد اما به بازی با سپاهان می‌رسد.

سرمربی پرسپولیس  با اشاره به شوخ بودن علیرضا بیرانوند گفت: ما یک فضای کاری خیلی خوب داریم. بازیکنانی داریم که خنده رو هستند و شوخی می‌کنند و بازیکنانی هم داریم که جدی‌تر هستند. بیرانوند  یکی از بازیکنانی است که خیلی شوخی و بگو بخند می‌کند. باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد؛ خبر خوب برای سرخ‌ها!
  • یک لشکر گلر پشت سر رفیعی
  • بیرانوند برنگرد | یک لشکر گلر پشت سر رفیعی
  • پرسپولیس رکورد لیگ را شکست | ورود به سیاره ۹۱
  • ایران ۵ بحرین ۳: انجام موفقیت‌آمیز اولین مأموریت
  • سایه ترس روی دروازه بان تیم ملی در پرسپولیس افتاد
  • عبور سخت شاگردان شمسایی از سد بحرین/ صعود دلهره‌آور فوتسال ایران
  • بازگشت غول فوتسال آسیا در نیمه دوم | ایران ۵ - ۳ بحرین | حواشی، لحظات حساس و فیلم گلهای مسابقه