Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@19:38:36 GMT

پیشنهاد دهنده طرح تحول سلامت چه کسی بود؟ + فیلم

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۶۸۹۱

پیشنهاد دهنده طرح تحول سلامت چه کسی بود؟ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در بیست و ششمین برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه» باشگاه خبرنگاران جوان حضور یافت.

وی در بخشی از سخنانش در این برنامه گفت که خودش پیشنهاد طرح تحول سلامت را داده است.

 

 

بیشتر بخوانید: از بودجه‌های پر سر و صدا در فضای مجازی تا تکلیف مسائل اصلی مردم در دخل و خرج ۹۸ در گفتگو با غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق مجلس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   غلامرضا تاجگردون در برنامه ده و ده دقیقه باشگاه خبرنگاران جوان + فیلم

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم ده و ده دقیقه حاشیه های سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد حذف ممنوعیت استخدام رسمی در برنامه هفتم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، دفتر مطالعات حکمرانی این مرکز  گزارشی با عنوان «بررسی لایحه برنامه هفتم: پیوست عدالت برای احکام استخدامی، موضوع بند الف ماده ۱۰۶» تدوین و منتشر کرد.   در این گزارش آمده است:   عدالت، اساسی‌ترین اصل در تدوین قوانین بوده و نیز در سیاست‌های کلی برنامه هفتم بر «پیشرفت توأم با عدالت» تأکید شده است.   این گزارش تلاش دارد تا به بررسی ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم بپردازد که به عنوان راهکاری برای افزایش بهره وری نیروی انسانی پیشنهاد شده است و قصد دارد این موضوع را از منظر میزان انطباق و همراستایی با عدالت بررسی کند.    براساس ارزیابی‌های انجام شده، این بند از برنامه هفتم با عدالت انطباق کمی دارد. اولا تشخیص صحیحی از مسئله صورت نگرفته و موضوع استخدام رسمی ضریب و اثر چندانی در ایجاد بهره‌وری ندارد. ثانیا در عرصه توزیع اولیه اثر منفی کم و در عرصه توزیع فرآیندی و عدالت تأمینی اثر منفی زیادی دارد. برابری‌های اساسی همچون برابری تمهیدی و برابری فرآیندی شده در این بند نقض شده و منتهی به تبعیض‌های ناموجه خواهد شد.    این بند در برش‌های جمعیتی اثر منفی بر برش نسلی و برش قشری خواهد داشت. در شاخصه‌های فساد، امکان و ظرفیت ایجاد تعارض منافع در این پیشنهاد وجود دارد. همچنین در شاخصه‌های حکمرانی مردمی بواسطه عدم اقناع جامعه نسبت به چنین پیشنهادی، اثر منفی بر احساس عدالت در پی تصویب آن را شاهد خواهیم بود.   پیشنهاد می‌ شود که بند الف ماده ۱۰۶ برنامه هفتم یا حذف شود یا در آن اصلاحات جدی و بسیار اساسی صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد کمک فرانسه به برزیل برای ساخت زیردریایی اتمی
  • گزارش|ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم
  • پیشنهاد حذف ممنوعیت استخدام رسمی در برنامه هفتم
  • تلفیق روح‌نواز چشمه‌سارها و کوه‌ها در فریدون‌شهر
  • برنامه جدید چلسی: تحول اساسی در کادر پزشکی
  • هشدار رئیس سابق کمیسیون اروپایی درباره وقوع جنگی بزرگ
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • هنیه: قطعنامه شورای امنیت نشان‌دهنده انزوای بی‌سابقه رژیم صهیونیستی است
  • پوتین: سفارش دهنده جنایت مسکو کیست؟