Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان قرآنی انقلاب در اولین روز از چهلمین بهمن انقلاب اسلامی حرکت خود را به سمت مناطق مختلف کشور آغاز کرد.

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، کاروان قرآنی انقلاب ساعت ۶:۳۰ صبح فردا با بدرقه اساتید، پیشکسوتان و مسئولان کشوری و لشکری حرکت خود را آغاز می‌کند.

این کاروان قرار است به ترتیب با حضور در استان‌های قم، مرکزی، اصفهان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، کرمان، یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سمنان و تهران به اجرای برنامه‌های قرآنی و ارائه خدمات فرهنگی به مردمان مناطق مختلف خصوصاً مناطق محروم بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری محافل انس با قرآن باحضور قاریان استانی، کشوری و بین‌المللی، اجرای مدیحه‌سرایی، اجرای برنامه‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف قرآنی، معارفی و نماز، ارائه خدماتی چون خدمات پزشکی و دندان‌پزشکی به مردمان مناطق محروم، توزیع محصولات فرهنگی و قرآن کریم بین مردمان کم‌برخوردار، سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا، گلباران مزار شهدای انقلاب اسلامی در نقاط مختلف کشور، حضور در جمع فعالان قرآنی استان‌ها و... از جمله برنامه‌های کاروان قرآنی انقلاب است.

این کاروان صبح فردا دوشنبه ۱ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ حرکت خود را از حرم مطهر امام خمینی(ره) آغاز و روز ۲۳ بهمن به تهران باز می‌گردد.

حرکت کاروان با اتوبوس ویژه‌ای انجام خواهد شد که برروی آن المان‌هایی از انقلاب اسلامی، فعالیت‌های قرآنی، فعالیت‌های رسانه‌ای طراحی و نقش بسته که آن را در شهرهای مختلف متمایز خواهد کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انقلاب اسلامی کاروان قرآنی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲ خط اتوبوس گردشگری در اصفهان

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به فعالیت اتوبوس‌های گردشگری از روز بیست‌ونهم اسفند سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروز گفت: خطوط ۱۰۰ و ۱۰۱ در سطح شهر و نقاط گردشگری فعال هستند.

حمید آقایی با اشاره به مسیر حرکت خط ۱۰۱ اتوبوس‌ گردشگری افزود:  این اتوبوس از باغ فدک با فاصله زمانی یک ساعت یک‌بار به سمت میدان امام حسین (ع) و برعکس حرکت می‌کند.

او با بیان اینکه  خط ۱۰۱ به‌صورت مبدا-مقصدی است و در طول مسیر توقف ندارد گفت: به این دلیل که در دروازه‌دولت اماکن تاریخی و ایستگاه مترو متمرکز است، از این‌رو در راستای دسترسی آسان، مسافران به‌صورت مستقیم به این مکان منتقل می‌شوند، دو دستگاه اتوبوس در این خط فعال است که یکی از آنها اتوبوس برقی است، واولین اتوبوس برقی به‌کارگیری شده در اصفهان در خط گردشگری است.

آقایی  با اشاره به ساعت آغاز فعالیت خطوط گردشگری افزود: ابتدا ساعت آغاز حرکت اتوبوس ۷:۰۰ بود، اما بازخورد خوبی نداشت، از این‌رو به ساعت ۹:۰۰ تغییر پیدا کرد و تا ساعت ۱۹:۰۰ ادامه خواهد داشت.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به مسیر حرکت خط ۱۰۰ اتوبوس گردشگری خاطرنشان کرد: در این خط دو اتوبوس فعال است که از خیابان باب‌الرحمه حرکت خود را آغاز می‌کند، این دو اتوبوس به صورت ساعت‌گرد و پادساعت‌گرد با مبدا یکسان حرکت می‌کنند.

آقایی ادامه داد ایستگاه نخست، ابتدای خیابان باب‌الرحمه روبه‌روی مسجد است، سپس ابتدای خیابان شمس‌آبادی مقابل هنرستان برای سی‌وسه‌پل - سه‌راه نظر برای دسترسی به جلفا - میدان سهروردی برای پارک ناژوان، کوه صفه، ترمینال صفه، دروازه شیراز، تخت فولاد، ضلع جنوبی پل خواجو، میدان بزرگمهر برای باغ گل‌ها - میدان احمدآباد - زیرگذر میدان امام علی (ع) و سپس از خیابان عبدالرزاق و چهارباغ به سمت باب‌الرحمه برمی‌گردد، اتوبوس بعدی این مسیر را از آخر به اول طی می‌کند.

وی با بیان اینکه روزانه ۱۲۰ نفر از این طریق جابه‌جا شده‌اند، تصریح می‌کند: بیشترین استقبال از خط ۱۰۱ که از باغ فدک عبور می‌کند، صورت گرفته است، البته خط ۱۰۰ در طول سال روز‌های جمعه نیز فعال است، اما خط ۱۰۱ تنها ویژه ایام نوروز است.



بح

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • جزئیات برنامه های اتوبوس تبریزگردی اعلام شد
  • نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود
  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور
  • فعالیت ۲ خط اتوبوس گردشگری در اصفهان
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • تا ساعتی دیگر محفل بزرگ قرآنی امام حسنی ها آغاز می شود
  • بزرگترین مراسم محفل قرآنی کشور در ورزشگاه آزادی/ همه چیز آماده یک گردهمایی با شکوه +عکس و فیلم
  • شعار سال جهت حرکت کلی نظام و کشور را مشخص خواهد کرد