Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده اقلیت مسیحی در مجلس گفت: کشورهای کوچک و ضعیف همسایه از پیشرفت فرزندان ایران در عرصه علمی و صنعتی خوشحال نمی‌شوند.

به گزارش ایسنا، یوناتن بت‌کلیا در نطق میان‌دستور امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: پیشی گرفتن ایران از بسیاری از کشورهای جهان، خوشایند کشورهای بخیل و حسود نیست. پر واضح و مسلم است که کشورهای غربی استعمارگر مثل آمریکا خواهند خواست کشورهای در حال توسعه به این کشورها وابسته باشند تا بتوانند منابع طبیعی و مالی آنها را در ازای فناوری و تکنولوژی به یغما ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بسیار آشکار است که کشورهای کوچک و ضعیف همسایه از پیشرفت فرزندان ایران در عرصه علمی و صنعتی خوشحال نخواهند بود. این ترقی و پیشی گرفتن فرزندان ما همچون خاری در چشم آنهاست. دشمن دیرین از ابتدای انقلاب ۵۷ می‌دانست که باید با تمام توان خود جلوی ترقی و پیشرفت ایران را بگیرد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس خطاب به رییس جمهور متذکر شد: متاسفانه از زمان ورود شما به دولت تمامی وعده‌ها و دستورات جنابعالی در خصوص جامعه آشوری در حد حرف باقی مانده است. جامعه آشوری از بومی‌ترین اقوام ایرانی است و همواره دوشادوش سایر هموطنان خود در هر سنگری برای حفظ کیان و مرز و بوم عزیز خود نیز شهدای بسیاری اهداء کرده است ولی متاسفانه حقوق حقه این مردم مظلوم پایمال شده است. از شما می‌خواهم دردهای جامعه آشوری را با سعه‌صدر و توجه بیشتری التیام بخشید.

نماینده اقلیت مسیحی در مجلس احداث دو مجموعه فرهنگی در شهرستان ارومیه و استان البرز، احداث کلیساها و حفر گورستان‌های آشوریان در اقصی نقاط کشور، پرداخت بودجه اختصاص یافته به جامعه آشوریان، تسریع در صدور پروانه انجمن‌ها و تشکل‌های آشوری، صدور دستور توقف دخالت نهادهای غیرمرتبط با ادیان و اقوام در امور مربوط به جامعه آشوریان و تاکید بر پیگیری این امور توسط وزارتخانه فرهنگ، اطلاعات و کشور، حمایت از انتشار نشریات جامعه آشوری و صدور دستور همکاری ادارات ذیربط و رسیدگی به وضعیت معیشتی آشوریان را از درخواستهایش از رییس‌جمهور اعلام کرد.

بت‌کلیا با اشاره به آثار اقتصادی ناشی از نابسامانی‌های ارزی، گفت: قیمت ارز طی چند ماه به شدت افزایش یافت که موجب افزایش سطح عمومی قیمتها شد اما تعجب‌آور آنجاست که با کاهش نرخ ارز، قیمت کالا کاهش نیافت. چرا؟ دولتمردان علل این مسئله را شناسایی و مهار کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پيشرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد

علیرضا آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر ارتباطات پست ۴۰۰ کیلو وات میامی افتتاح شد، ابراز داشت: این پروژه با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال از ۲۰۰ مگاوات آمپر به دوبرابر افزایش یافت.

وی بابیان اینکه احداث خط ۶۳ کیلوولت عباس آباد- میامی دیگر پروژه‌های مهم بودند، افزود: برای این طرح‌ها نیز یک هزار و ۴۳۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شدند.

فرماندار میامی بابیان اینکه عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها آغاز شد، ابراز داشت: این طرح برای دو شهر میامی و رضوان به انجام خواهد رسید.

آشوری احداث ۲۰ کیلومتر فیبر نوری را اقدام ارزشمند در حوزه ارتباطات برشمرد و تصریح کرد: این طرح همه خانوارهای شهر میامی و رضوان را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی افزود: شرکت در شورای اداری میامی و تجلیل از دو پدر شهید دیگر برنامه‌های مهم وزیر ارتباطات است.

کد خبر 6081803

دیگر خبرها

  • رفتار موذیانه همسایه شمالی زیر ذره‌بین
  • ایران ۳ - افغانستان ۱/ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • بهادری جهرمی: نظارت‌ مرثر بر بازار نیازمند تمرکز نظارت است
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • لایحه تشکیل وزارت بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شده است!
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی و آمریکا را فروریخت
  • ملت ایران ‌از حمله سپاه به اسرائیل خوشحال شدند
  • شورای آتلانتیک: حمله به اسرائیل مردم خشمگین ایران را خوشحال کرد