Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

 نسخه جدید سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) در اداره‌کل بنادرودریانوردی استان مازندران طراحی و اجراشد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادرودریانوردی استان مازندران، سعید کیاکجوری با اعلام این مطلب افزود: طراحی، بازنگری و به‌روزرسانی مستندات سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) براساس نسخ جدید استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت (ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵)، سیستم مدیریت زیست‌محیطی (ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵) و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‎ای (ISO۴۵۰۰۱:۲۰۱۸) که از ابتدای تابستان سال جاری آغاز شد؛ خوشبختانه با همکاری مؤثر یکایک همکاران در هفته گذشته اجرایی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی طراحی فرآیندها براساس ماهیت فعالیت‌های اجرایی و کاهش وابستگی به ساختار سازمانی، چابک سازی و ساده‌سازی روش‎های اجرایی از طریق حذف مستندات متنی و تبدیل به فلوچارت‎ها به‌صورت وظیفه‎ای (Cross Functional)، حذف دوباره‎کاری‎ها، اقدامات موازی و مستندات مشابه‎ای که در سامانه‎ها و نرم‌افزارهای فعال و هم‌چنین اسناد بالادستی ابلاغی که در اجرای فعالیت‎های اداره‌کل مورداستفاده قرار می‎گیرند و ایجاد سیستم کدینگ ساده و کاربردی براساس نام فرآیند و هم‌چنین ایجاد قابلیت جستجو و دسترسی آسان به مستندات موردنیاز را ازجمله تغییرات و قابلیت‌های نسخه جدید سیستم مدیریت یکپارچه برشمرد.

کیاکجوری هم‌چنین ایجاد شناسنامه جامع برای فرآیندها و شناسایی ریسک‎ها، فرصت‎ها، شاخص‎ها، ذینفعان و خروجی‎های نامنطبق به تفکیک هر فرآیند، ایجاد بستر لازم برای استقرار سایر استانداردهای تخصصی واحدهای اداره‌کل در صورت اقدام و الگوبرداری از طراحی سازمان بنادر و دریانوری و ایجاد وحدت رویه سازمانی را از دیگر ویژگی‌های نسخه جدید سیستم مدیریت یکپارچه عنوان کرد.

وی بابیان اینکه مطابق برنامه‎ریزی‎های به‌عمل‌آمده تا پایان بهمن‌ماه سال جاری کلیه مستندات در بستر سامانه کارا و اثربخش E&E انتشاریافته و مدیریت می‎گردد خاطرنشان کرد: ممیزی شرکت مرجع صدور گواهینامه (CB) نیز در اسفندماه سال جاری انجام و با استعانت از خداوند متعال و تلاش هرچه بیشتر کلیه کارکنان، گواهینامه بین‌المللی این استانداردها اخذ خواهد شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: صدور گواهینامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت حضور بیش از ۱۶ هزار گردشگر در اسکله های خرمشهر

علی عسکری مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: از آغاز طرح نوروزی همزمان با ۲۴ اسفندماه تاکنون ۱۶ هزار و ۳۶۹ نفر از اسکله‌های گردشگری اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر بازدید کردند. 

او تاکید کرد طرح سفرهای دریایی نوروزی تا ۲۴ فروردین‌ماه امسال ادامه خواهد داشت.

این مسئول گفت : محدوده طرح ایمنی سفرهای نوروزی در رودخانه کارون از ابتدا دهانه کارون تا انتهای پل آزادی خواهد بود. 

عسکری گفت : توزیع جلیقه نجات، نظارت بر رعایت نکات ایمنی از سوی شناورها و همچنین ورود برای انجام عملیات نجات در صورت بروز مشکل، بخشی از وظایف اداره کل بندر و دریانوردی برای رقم خوردن تجربه‌ای شیرین از تفریح‌های آبی در شهرستان خرمشهر است.

رودخانه کارون دارای هشت پست اسکله در چهار نقطه است که در سال‌های گذشته در راستای توسعه و رونق زیر‌ساخت‌های گردشگری دریایی شهر خرمشهر با تکیه بر توان و دانش متخصصان داخلی توسط بندر خرمشهر احداث شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • جایگزین سراتو به بازار آمد!/ عکس
  • (تصاویر) کره‌ای‌ها به رقابت با میباخ و بنتلی می‌روند
  • این مدل ۲۰۲۵ ماشین مستربین است!
  • ◄ ارتقا عملیاتی بنادر کشور و افزایش توان فنی- تعمیراتی نیروهای بومی در بزرگترین بندر تجاری ایران
  • فعالیت ۱۴۹ شناور سنتی و تفریحی در ساحل بوشهر در ایام نوروز
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • ثبت حضور بیش از ۱۶ هزار گردشگر در اسکله های خرمشهر
  • انتقادات نسبت به ایمنی هواپیماهای بوئینگ
  • حضور ۱۹ هزار گردشگر دریایی در استان گیلان تا چهارم فروردین
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۸۰۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران