Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@23:09:08 GMT

افزایش مصرف گاز در همدان

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۷۰۵۳

افزایش مصرف گاز در همدان

مصرف گاز در 9 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در همدان 4 درصد افزایش داشته است.

«عبدا... فیاض» مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: در 9 ماهه امسال بیش از 2میلیارد و 486 میلیون و 158هزار مترمکعب گاز در استان همدان مصرف شده است.
در 9 ماهه امسال در شهرهای استان بیش از یک میلیارد و 948 میلیون و 309هزار مترمکعب گاز مصرف شده است که بیش از 474 میلیون و 680 هزار متر مکعب آن در بخش خانگی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیاض با اشاره به اینکه در مجموع 725 میلیون و 817 هزار مترمکعب گاز در بخش خانگی استان مصرف شده است، یادآورشد: همچنین در بخش صنعتی در 9 ماهه امسال بیش از 520 میلیون و 965 هزار مترمکعب گاز مصرف شده است.
وی  با تأکید براینکه در 9 ماهه امسال بیش از یک میلیارد متر مکعب گاز در بخش نیروگاهی استان همدان مصرف شده است، عنوان کرد: در بخش جایگاه‌های CNG بیش از 130 میلیون و 103 هزار و233 مترمکعب گاز در 9 ماهه امسال مصرف شده است./ روزنامه همدان پیام

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره هواشناسی نیشابور گفت: در فروردین امسال ۳۶میلیمتر بارش باران باریددر حالیکه میزان بارش باران در فروردین سال گذشته ۶ میلیمتر بود.
مهدی بلوکی  گفت: امسال ۸۳ درصد افزایش بارندگی نسبت به سال گذشته و ۱۲ درصد کاهش بارندگی نسبت به میانگین دراز مدت داشتیم.
وی افزود: در سال زراعی از مهر ۱۴۰۲ تا فروردین ۱۴۰۳، ۱۳۹ میلیمتر بارش باران داشتیم که میزان بارش سال گذشته در همین بازه زمانی ۱۰۸ میلیمتر بود و میانگین بارش دراز مدت در مدت مشابه۱۸۷ میلیمتر بود. 

دیگر خبرها

  • فیبر نوری ویژه کسب و کارها را افزایش می دهیم
  • پرواز شرکت خودروسازی ویتنامی با خودروهای برقی
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • صنایع و سازمان‎ها قسمتی از برق مصرفی را خودشان تولید کنند
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • نرخ کرایه تاکسی‌ها تا پیش از اردیبهشت‌ماه تغییر نمی‌کند
  • از سیر تا پیاز درباره قهوه
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • آماده بودن تعدادی از ماهواره‌ها برای پرتاب
  • افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور