Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اصغر دانشی صبح دوشنبه در نشست مسئولان ستاد نماز جمعه لرستان در سخنانی با بیان اینکه اقامه نماز جمعه احتیاج به تشکیلاتی که بتواند در این حوزه برنامه ریزی کند دارد، اظهار داشت: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی بوده که به تشکیلاتی قوی احتیاج دارد.

وی با بیان اینکه در لرستان ستادهای نماز جمعه عملکرد مطلوبی داشته اند، عنوان کرد: این ستادها بدون هیچ گونه چشم داشتی در شهرستان ها تلاش و فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان با تاکید بر اینکه این ستادها در راستای رضای خداوند در این حوزه قدم بر می دارند و مقدمات اقامه نماز جمعه را فراهم می کنند، ادامه داد: با این وجود هنوز ما تا تحقق بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری برای تبدیل نماز جمعه به قرارگاه فرهنگی و دینی فاصله داریم و باید مشکلات و نواقصی که در کار وجود دارد را رفع کنیم.

حجت سلام دانشی با بیان اینکه جلسه امروز نیز در راستای رفع مشکلات و نواقص موجود در این زمینه برگزار شده است، افزود: امیدواریم بتوانیم با توجه به انتصاب حجت الاسلام «علی اکبری» در رفع مشکلات ستادهای نماز جمعه اقدام کنیم.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد: در این راستا ستادهای نماز جمعه استان باید از پویایی و جنب و جوش خاصی برخوردار باشند و هدف دوم جلسه امروز این بوده که برنامه های مدنظر را همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بازنگری و اجرایی کنیم.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان، بیان داشت: برای اینکه از نظرات مردم در چگونگی تشکیل نماز جمعه بهره مند شویم نیازمند نظرسنجی های علمی و دقیق هستیم که این امر از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در دستور کار قرار گرفته و تلاش بر این است که در راستای نظرات مردم و امت نماز گزار قدم برداریم.

کد خبر 4519319

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، آئین وداع با پیکر شهید القدس «بهروز واحدی» امروز چهارشنبه ساعت ۱۵:۰۰ در خیابان وحدت اسلامی تهران (ضلع جنوبی پارک شهر) و نیز فردا پنج شنبه ۹ فروردین ماه از ساعت ۱۹:۱۵ از مقابل حوزه ۱۱۷ بسیج شهید صدوقی واقع در بلوار هفت تیر برگزار می‌شود.

مراسم اقامه نماز و تشییع پیکر شهید بهروز واحدی نیز در روز جمعه دهم فروردین ماه پس از نماز جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج برگزار و پیکر مطهر این شهید والامقام در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) به خاک سپرده می‌شود.

از همه مردم شهیدپرور البرز دعوت می‌شود در مراسم این شهید والامقام شرکت کنند؛ حضور باشکوه آنها موجب آرامش روح آن شهید بزرگوار و تسلای خاطر خانواده وی و نیز مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود.

کد خبر 6063669

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • تحقق شعار سال با اجرای برنامه های اولویت‌دار دستگاهها در خوزستان
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند
  • امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم است
  • امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم توسعه است
  • پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند