Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:05:43 GMT

با عبور از سد چین؛ وزیر آماده سفر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۷۱۰۵

با عبور از سد چین؛ وزیر آماده سفر می‌شود

با عبور از سد چین و حضور تیم ملی در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا وزیر ورزش و جوانان آماده سفر به امارات و حضور دراردوی تیم ملی می شود.

به گزارش "ورزش سه"، تا به اینجای کار محمد رضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان بعد از بازی با عراق در اردوی تیم ملی حاضر شد و پاداش صعود تیم ملی از مرحله گروهی را به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی اهداء کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این وزیر ورزش و جوانان هم در مصاحبه با خبرنگاران گفته بود همان طور که در جام جهانی دراردوی تیم ملی حاضر شد در جام ملت ها هم از نزدیک با ملی پوشان دیدار خواهد کرد.

 

این سفر در حالی انجام خواهد شد که کارلوس کی روش بعد از بازی با عراق وزارت ورزش و جوانان را متهم کرد که فدراسیون فوتبال را مجبور کرده با وی قرارداد 6 ماهه امضاء کند. کارلوس کی روش هم چنین گفته بود اگر می دانست وزیر ورزش و جوانان او را نمی خواهد قرارداد خود را تمدید نمی کرد. این در حالی است که بندی در قرارداد کارلوس کی روش وجود دارد که در صورت حضور تیم ملی در بازی پایانی جام ملت ها قرارداد کارلوس کی روش قابلیت تمدید برای جام جهانی 2022 را دارد.

 

وزیر ورزش و جوانان در ماه های اخیر بارها و بارها از تیم ملی و کارلوس کی روش خواسته است همه تلاش خود را برای قهرمانی در جام ملت ها بکار گیرند.

والیبال وزارت ورزش و جوانان جام ملتهای آسیا 2019 مسعود سلطانی‌فر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال وزارت ورزش و جوانان جام ملتهای آسیا 2019 مسعود سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان و در آئینی با حضور فرماندار نکا مراسم تکریم از خسرو سیفی و معارفه مختار مهدوی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا برگزار شد.

علاوه بر این بریمانی مشاور ویژه مدیرکل و مهدیان رئیس امور اداری اداره کل ورزش و جوانان در آئین معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان نکا حضور داشتند.

مختار مهدوی پیش از نیز سابقه ریاست ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های میاندورود و ساری را داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان