Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@04:41:30 GMT

کشف ۲ محموله کالای قاچاق در آزادراه خرم‌آباد- پل زال

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۷۱۳۲

کشف ۲ محموله کالای قاچاق در آزادراه خرم‌آباد- پل زال

سرهنگ همایون بخشی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی، ۲ دستگاه تریلی کشنده حامل بار قاچاق را در محور آزاد راه خرم آباد- پل زال توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها که از بنادر جنوبی بارگیری و بدون مجوز گمرکی به سمت شمال کشور در حرکت بودند انواع لامپ کم مصرف خارجی کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: کارشناسان اقتصادی نیروی انتظامی ارزش ریالی محموله های مکشوفه را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ بخشی افزود: در این عملیات ۲ نفر دستگیر شدند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

کد خبر 4519317

منبع: مهر

کلیدواژه: پلدختر فرماندهی انتظامی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک

سرهنگ محمد رضا رستمی فرمانده انتظامی شهرستان سیریک  گفت: ماموران انتظامی شهرستان  در ادامه طرح مقابله با قاچاق سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی،  حین گشت زنی در حوزه استحفاظی ۴ دستگاه خودروی نیسان شوتی حامل مشک که در یکی از محور‌های روستایی در حال تردد بودند مشاهده و بلافاصله دستور توقف دادند.

وی افزود: رانندگان خودرو‌ها بدون توجه به دستور پلیس با سرعت بالا اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی متهمان خودرو‌ها را رها و با استفاده از موقعیت منطقه از محل متواری شدند.

این مسئول انتظامی، گفت: خودرو‌ها به یگان انتقال ودر بازرسی از آنها جمعا ۶ هزار و ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان سیریک ارزش ریالی سوخت‌های قاچاق کشف شده از این خودرو‌ها را برابر اعلام نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان نموده و افزود: سوخت‌های کشف شده به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان انتقال گردید.

 سرهنگ رستمی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا و ارز در سطح خرد و کلان ازطریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و پاک سازی محل اقدام شود

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • کشف کالای دخانی ۱۰ میلیاردریالی قاچاق در بابل
  • کشف کالای قاچاق در بروجرد
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • کشف بیش از 30میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • کشف بیش از ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال
  • کشف ۹ تن چوب قاچاق در ماسال