Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@14:51:52 GMT

دستاوردهای مدارس غیردولتی به نمایش گذاشته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۷۱۳۸

دستاوردهای مدارس غیردولتی به نمایش گذاشته می‌شود

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهر تهران از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مدارس غیردولتی خبر داد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

مسعود ثقفی رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیردولتی، اظهار کرد: اولین نمایشگاه دستاورد‌های مدارس و مراکز غیردولتی در صنایع آموزشی وابسته از 5 تا 8 اسفند ماه امسال در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این نمایشگاه با شعار مهارت، یادگیری و خلاقیت به همت شورای هماهنگی مؤسسات غیردولتی شهر تهران و با حمایت سازمان مدارس و مراکز غیردولتی برپا خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش تهران به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: معرفی دستاوردها در حوزه تعلیم و تربیت، تقویت رویکرد پژوهش‌محوری و مهارت‌محوری، کمک به توسعه کمی و کیفی مدارس و مراکز غیردولتی و افزایش سهم این بخش از جمله مهمترین مواردی است که به آن توجه شده است.

ثقفی افزود: علاوه بر این اهداف ارائه ایده‌های نوین آموزشی تربیتی در جهت اهداف مربوط به نظام تعلیم و تربیت، تبادل تجربیات مؤسسان و مدیران در امر مدرسه‌داری و پاسخ‌گویی به نیاز‌های امروز دانش‌آموزان، معرفی و ارائه خدمات و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های آموزشی و معرفی و ارائه تولیدات آموزش و فناوری‌های نوین برای تحصیل یادگیری دانش‌آموزان مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: تمامی مدارس و مراکز غیردولتی شهر تهران با مراجعه به سایت آموزش و پرورش تهران می‌توانند با مطالعه شیوه‌نامه در این نمایشگاه شرکت کنند و بر اساس شاخص‌ها و محور‌های تعیین شده فعالیت‌های خود را ارزیابی کنند.

اختصاص 2 هزار میلیارد از مالیات آستان قدس و ستاد اجرایی برای مدارس فرسوده

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,22/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت آموزش و پرورش مدارس غیر دولتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش مدارس غیر دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مدارس باید مطابق با اقلیم سیستان و بلوچستان باشد

 آیت الله مصطفی محامی روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان اظهار کرد: یکی از کارهای مهم و تاثیرگذار تهیه زیرساخت‌های آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت نسل جدید به عنوان آینده‌داران کشور است و با توجه‌ به‌ وضعیت استان هر چقدر بتوانیم در این جهت سرمایه‌گذاری و امکانات خود را از لحاظ کمی و کیفی ارتقا دهیم ارزشمند است.

وی بر لزوم جذب امکانات دولتی و نیز مشارکت مردم در ساخت‌ و ساز مدارس تاکید کرد و افزود: باید تبلیغ کنید تا برخی بومیان استان که دارای وضعیت مالی مطلوبی هستند هم پا به این عرصه گذاشته و در جهت ساخت و تجهیز مدارس مشارکت کنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به بازدید صورت گرفته از مناطق سیل زده جنوب استان در اسفندماه سال گذشته اذعان کرد: در این بازدیدها مشاهده کردیم که منازل و مساجد دچار آب‌گرفتگی نشده بود چرا که از بالاتر از سطح زمین ساخته شده بود اما مدارس روی سطح زمین قرار داشت و همین مساله باعث آبگرفتگی مدارس شده بود و باید در ساخت‌ و ساز مدارس علاوه بر رعایت نکات فنی و مهندسی؛ فرهنگ بومی و اقلیم منطقه نیز مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه زاهدان گفت: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی مسوولان آموزش و پرورش متقاضیان ثبت نام در مدارس معارف زیاد هستند اما تعداد این مدارس در سطح استان محدود است و اگر بتوان با همکاری و هم افزایی سازمان نوسازی مدارس، آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه در این جهت اقدامی صورت داد مطلوب است‌.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند
  • رئیسی اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی را ابلاغ کرد
  • رئیس‌جمهور اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی را ابلاغ کرد
  • رئیس‌جمهور اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی را ابلاغ کرد/ درآمد غیرانتفاعی‌ها شفاف می‌شود
  • اصلاح قانون تأسیس مدارس غیر دولتی ابلاغ شد
  • ابلاغ اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی / درآمد غیرانتفاعی‌ها شفاف می‌شود
  • توزیع شیر رایگان در مدارس استان مرکزی
  • رئیس جمهور اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی را ابلاغ کرد/ درآمد غیرانتفاعی‌ها شفاف می‌شود
  • ابراهیم رئیسی یک قانون برای اجرا ابلاغ کرد+جزئیات
  • ساخت مدارس باید مطابق با اقلیم سیستان و بلوچستان باشد