Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی وزارت علوم، با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه، دومین نشست کارشناسان کرسی‌های ازاداندیشی را برگزار می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای توجه جدی به موضوع کرسی‌های آزاداندیشی و اهمیت برگزاری این کرسی‌ها در دانشگاه‌ها که به بسط فضای انتقادی و گفتگو‌های علمی کمک شایانی کرده است، دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نظر دارد با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی دومین نشست کارشناسان کرسی‌های ازاداندیشی را برگزار نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در این نشست ضمن بررسی آمار دقیق کرسی‌های برگزار شده و احصاء مسائل و چالش‌های مرتبط با کرسی ها، کارشناسان به بحث و گفتگو پیرامون این مسائل و ترسیم چشم انداز آینده خواهند پرداخت.   همچنین این کارشناسان در رابطه با آئین نامه برگزاری کرسی ها، کاربرگ طراحی شده به این منظور و تقاط قوت و ضعف جشنواره کرسی‌های آزاداندیشی به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

از دیگر موضوعات برنامه ریزی شده برای این نشست، استفاده از دو سخنران کلیدی مرتبط با موضوع نقادی در جامعه، بسط فرهنگ گفتگو و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه برای ترویج اندیشه ورزی و گفتگو‌های نقادانه است.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: موسسات آموزش عالی دانشگاه علامه طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، در نشست امروز شورای کشاورزی استان از سایت مدیریت ستاد گیاهان دارویی به نشانی نشانی www.herbalplant.ir رونمایی شد.
دهقان پور رئیس جهاد کشاورزی فارس گفت: رونمایی از این سایت سبب می‌شود اطلاعات تولید و فراوری گیاهان دارویی و میزان کشت و محل کشت آن‌ها برای سرمایه گذاران مشخص می‌شود.
فارس با داشتن بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار اراضی زیر کشت گیاهان دارویی تولید بیش از نیمی از گیاهان دارویی کشور را در سال ۱۴۰۲ به خود اختصاص داد.
در این نشست همچنین برای افزایش سرمایه صندوق حمایت از توسعه کشاورزی علاوه بر اعتبارات ملی، بودجه استانی هم در نظر گرفته شد استاندار فارس در این نشست بر علمی‌تر شدن تولید و بهره‌برداری محصولات حوزه کشاورزی تاکید کرد و از متولیان خواست در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی از هوش مصنوعی استفاده کنند.
دکتر ایمانیه استاندار فارس  هم در این نشست بر علمی‌تر شدن تولید و بهره‌برداری محصولات حوزه کشاورزی تاکید کرد و از متولیان خواست در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی از هوش مصنوعی استفاده کنند.
 در این نشست همچنین برای افزایش سرمایه صندوق حمایت از توسعه کشاورزی علاوه بر اعتبارات ملی بودجه استانی در نظر گرفته شد.
حل مشکل کاهش سهم سوخت ادوات کشاورزی و تلاش برای پیشگیری از پیشروی ملخ‌های مراکشی در مزارع و باغ‌های فارس از دیگر مباحث مطرح شده در شورای کشاورزی بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/ تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • بحث و گفتگو درباره کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع»