Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی افزود: پس از این دو عامل تخطی از سرعت مطمئنه با ۹ درصد، تغییر مسیر ناگهانی با ۶ درصد و انحراف به چپ با ۵ درصد در رتبه‌های بعدی مهمترین علل تصادفات زمستان ۹۶ بوده‌اند.

وی گفت: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و حرکت در خلاف جهت با ۳ درصد و عدم رعایت فاصله طولی با ۲ درصد دیگر عوامل مهم رخداد تصادفات درونشهری زمستان پارسال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امینت کامل در شهر و استان اصفهان برقرار است

در حال حاضر و پس از گزارش های اولیه از صدای انفجار، گزارشی مبنی بر رخداد جدید نیست و امنیت کامل در شهر و استان اصفهان برقرار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ساعتی قبل بود که خبرهای اولیه در خصوص صدای انفجار در حوالی پایگاه شکاری ارتش در شمال شرق شهر اصفهان منتشر شد.

برخی از تصاویر منتشر شده توسط شهروندان حکایت از شنید صدای چند انفجار داشت که بر اساس اخبار اعلام شده تا این لحظه به دلیل مقابله پدافند با چند ریزپرنده بوده است

منشا صدای انفجارها منشا خارجی و یا حمله نظامی نمی‌باشد.

به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی با این اقدام و با کمک استفاده از عوامل داخلی خود برای جبران سیلی خورده در عملیات موشکی ایران تلاش می‌کند.

در حال حاضر و پس از گزارش‌های اولیه از صدای انفجار، گزارشی مبنی بر رخداد جدید نیست و امنیت کامل در شهر و استان اصفهان برقرار است

کد خبر 745906

دیگر خبرها

  • امینت کامل در شهر و استان اصفهان برقرار است
  • ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است
  • سهم بالای عابران پیاده در تصادفات فوتی سال گذشته تهران
  • ۴۱ درصد تصادفات فوتی سال گذشته تهران مربوط به عابران پیاده بود
  • ۴۱ درصد تصادفات منجر به فوت عابرین پیاده می‌شود
  • سهم ۴۱ درصدی عابران پیاده در تصادفات منجر به فوت
  • کاهش بیکاری در شهر‌ها بیش از روستا‌ها است
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت
  • استقبال ۵۰ درصدی مودیان از اظهارنامه های پیش فرض
  • تک‌رقمی شدن نرخ بیکاری زمستانی در آذربایجان‌غربی