Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@23:56:36 GMT

فکری توبیخ و استاد اسدی محروم شدند

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۷۳۲۳

به گزارش ایلنا، دیدار تیم های شاهین شهرداری بوشهر و استقلال جنوب تهران در حالی برگزار  شد که از سوی حمید انصاری فیزیوتراپ تیم استقلال جنوب تهران تخلفاتی مبنی بر اینکه پس از به ثمر رسیدن گل تیم خودی، موجب تحریک تماشاگران تیم مقابل شد وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شاهین شهرداری بوشهر به دلیل پرتاب بطری و فحاشی به داور توسط تماشاگران تیم منتسب به تیمش باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

محمود فکری، سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر به دلیل رفتار غیر ورزشی که سبب تشنج شد به توبیخ کتبی محکوم شد.

* علی اکبر استاد اسدی، مربی تیم شهرداری تبریز به دلیل اعترضات به تصمیمات داور و اهانت به وی در دیدار برابر بادران تهران به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است)

*دیدار تیم های مس کرمان و استقلال جنوب تهران در حالی برگزار شد که از سوی نادر دست نشان، سرمربی تیم مس کرمان تخلفاتی مبنی بر اعتراضات مکرر به داور که منجر به اخراش شد، رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

محسن جعفری، تدارکات تیم مس کرمان نیز در پایان مسابقه به دلیل اهانت به داور بازی اخراج شد که وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم مس کرمان بخاطر فحاشی تماشاگرانش به داور مسابقه باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*سیاوش عیاری، تدارکات تیم شهرداری تبریز در دیدار برابر فجر سپاسی به دلیل اعتراض به تصمیمات داور که منجر به اخراجش شد و تمرد از دستور داور و رفتار غیر ورزشی، به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است)

آرای صادره قطعی است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرا انضباطی دیدار آلومینیوم _ استقلال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی دقیق گزارش مسابقه و تطبیق موضوع با مقررات انضباطی آرا مربوط به دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران را به شرح ذیل اعلام کرد:   باشگاه آلومینیوم اراک   تخلف:استفاده از الفاظ توهین آمیز و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب و ورود تماشاگر به داخل زمین مسابقه    مستند:ماده ۸۶   تنبیهات:۲۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی+اجرای یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقه رسمی موضوع دادنامه تعلیقی شماره ۲۰۶۹ پس از قطعیت دادنامه (قابل تجدیدنظر)   حامد بصیری (بازیکن آلومینیوم اراک)   تخلف:رفتار غیرورزشی   مستند:ماده ۶۴   تنبیهات:۲۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل اجرا_قطعی)   باشگاه استقلال تهران   تخلف:استفاده از الفاظ توهین آمیز و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب   مستند:ماده ۸۶   تنبیهات:۱۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل تجدیدنظر)   سید حسین حسینی (بازیکن استقلال)   تخلف:نقص اصول کلی رفتار و بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه    مستند:مواد ۵۱ و ۵۵   تنبیهات:یک جلسه محرومیت که به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود+۳۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل تجدیدنظر)   محمد حسین مرادمند (بازیکن استقلال)   تخلف:بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه    مستند:ماده ۵۵   تنبیهات:۱۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل تجدیدنظر) ­

دیگر خبرها

  • رمالی ثابت نشد پرسپولیس جریمه نقدی شد
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • کمیته انضباطی لیگ یکی‌ها را نقره داغ کرد
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • کاپیتان استقلال نقره داغ شد
  • کاپیتان استقلال رسماً محروم شد
  • حسینی یک جلسه محروم شد، مرادمند ۱۰۰ میلیون تومان جریمه
  • اعلام آرا انضباطی دیدار آلومینیوم _ استقلال
  • حسینی محروم شد، استقلال و مرادمند جریمه!
  • جریمه نیم میلیارد تومانی استقلالی‌ها