Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، کسی که به عنوان مدل در روسیه به شهرت زیادی رسیده است حقایقی جالب درباره خود فاش کرده است او استانیسلاس فدیانیان یک پسر ۱۶ ساله است که در حوزه مدلینگ لباس های زنان فعالیت دارد. او عنوان کرده است که از کودکی به لباس های مادرش علاقه داشته و اکنون در نمایش مد و فشن در آلمان موفق شده است خود را به شهرت برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدل یکی از موفق ترین مدل های این روزها به شما می رود. در ادامه تصاویری از معروف‌ ترین مانکن روسی را مشاهده کنید

حقایقی جالب درباره معروف‌ ترین مانکن

پسر جوان زیبای ۱۶ ساله‌ ای است از مسکو که در حرفه اش به عنوان یک مدل زن، بسیار موفق و مشهور شده است. استاس یکی از موفق‌ ترین مدلینگ‌ های زن امروزی شهرت دارد، اما در واقع باید بگویم که او یک مرد است.

از نظر بسیاری از مردم مردی با قد ۱ ٫ ۸۰ و وزن ۴۵ کیلوگرم نمی‌تواند یک مرد ایده آل باشد، اما کسانی که در صنعت مد فعالیت می‌ کنند نظری کاملا متفاوت دارند، زیرا چنین فردی با این ویژگی‌ ها می‌ تواند یک مدل بسیار موفق و معروف باشد. او علاوه بر ظاهر زنانه مهارت بسیار بالایی در رفتار‌های زنانه نیز دارد.

استاس مانکن مشهور

عکس های استانیسلاس فدیانیان صحبت های معروف‌ ترین مانکن روسی

همانطور که استاس در یکی از مصاحبه‌ های تلویزیونی گفته است: علاقه اش به لباس‌ های زنانه از کودکی شروع شده است. او در ۸ سالگی علاقه زیادی به لباس‌ های مادرش نشان می‌ داد و دائم از خودش می‌ پرسید که چرا مجبور است همیشه لباس‌ های مردانه بپوشد.

شروع کار استاس به عنوان مدل در روسیه چندان موفق نبود، اما توانست در آلمان با موفقیت در نمایش هفته مد برلین شرکت کند و اکنون چهره این مدل موفق را در مصاحبه‌ های تلویزیونی و روی جلد مجلات زیادی می‌ بینیم.

مانکن ۱۶ ساله روسی

مشهورترین مانکن روسی

استانیسلاس فدیانیان معروف‌ ترین مانکن روسی

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: روسیه زنان مد آلمان مسکو وزن صنعت پارس روسی مانکن پارس نیوز نکته عجیب معروف ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند

بر اساس اعلام سفارت ایران در روسیه تا ۲ ماه دیگر امکان استفاده از کارت‌های بانکی اعتباری روسی در ایران فراهم می‌شود. به این ترتیب گام نخست استفاده از کارت‌های بانکی ایرانی در روسیه هم برداشته شد.

محسن رحیمی، سفیر کشورمان در روسیه، اعلام کرده که ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز برای استفاده از کارت‌های بانکی روسیه در ایران در حال انجام است و البته بارگزاری سامانه‌های آن کمی زمان خواهد برد.

وی تأکید کرد این اقدام در راستای ادامه تلاش‌های روسیه و ایران برای تقویت مناسبات اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • ببینید | خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس
  • 7 نکته که در شروع مذاکره باید رعایت کنیم
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • (تصویر) یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!
  • چند نکته درباره رادیو در ۸۴ سالگی
  • اظهارات عجیب ده‌روسی درباره سردار آزمون | نمی خواستم او را در ترکیب بگذارم!
  • این چند نکته ساده کمک می‌کند که بدون عطر خوشبو شوید!