Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@16:57:57 GMT

ثبت نام برنامه دستیار پزشک پژوهشگر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۷۴۷۴

ثبت نام برای برنامه دستیار پزشک پژوهشگر سال ۱۳۹۸ آغاز شد و متقاضیان تا اسفندماه فرصت دارند مدارک خود را ارسال کنند.

به گزارش مهر، مهلت ثبت نام و ارسال مدارک در ششمین فراخوان جذب جهت برنامه دستیار پزشک پژوهشگر سال ۱۳۹۸ از ۲۹ دی آغاز شده است و تا ۲ اسفندماه ادامه دارد.

مصاحبه از متقاضیان در هفته سوم و چهارم خرداد ماه ۱۳۹۸ انجام خواهد شد و پذیرفته شدگان از اول مهرماه ۱۳۹۸ دوره های آموزشی خود را آغاز می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرم ثبت نام در دوره پزشک پژوهشگر بر روی سایت واحد توسعه ظرفیت تحقیقات علوم پزشکی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت قرار گرفته است و متقاضیان باید فرم های مربوطه شامل فرم ثبت نام، فرم کارنامه علمی فارسی، یک نسخه از رزومه علمی تحقیقاتی، فرم پروپوزال پژوهشی انگلیسی و نامه موافقت مرکز میزبان را تکمیل کنند.

ظرفیت پذیرش دستیار پزشک پژوهشگر در مراکز تحقیقاتی دانشگاه های علوم پزشکی دارای مجوز میزبانی برنامه در سال ۹۸ تعداد ۵۵ نفر در ۴۰ مرکز است.

برنامه آموزش پزشک پژوهشگر مقطع جدید دانشگاهی نبوده و برنامه آموزشی آن ترکیبی از محتوای دوره تخصصی یا فوق تخصص/فلوشیپ بالینی به علاوه دوره PhD by Research است.

کلیه قوانین حاکم بر آموزش دوره تخصص و یا فوق تخصص/فلوشیپ های بالینی و همچنین دوره PhD by research در برنامه پزشک پژوهشگر نیز اعمال می شود.

پذیرش دستیاران این برنامه در قالب ظرفیت استعدادهای درخشان و یا مازاد بر ظرفیت ورودی دوره های تخصصی یا فوق تخصصی در دانشگاه های کشور خواهد بود.

برنامه آموزش و تحقیق دستیار باید در چهارچوب مصوبات معاونت آموزشی و معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و با هماهنگی میان رئیس مرکز تحقیقاتی میزبان و مدیر گروه بالینی مربوطه تنظیم شده باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دستیاری پزشکی ثبت نام فلوشیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز می‌شود.

تسنیم در خبری نوشت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده قرار بود از ۲۸ فروردین آغاز شود اما به دلیل درجریان بودن هماهنگی‌های نهایی میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه وبودجه، زمان آغاز ثبت سفارش به تعویق افتاد.

هم‌اکنون ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی(استثنایی) از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی(استثنایی) از ۱۰ تیرماه آغاز شده و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم نیز از ۱۰ تیرماه باید برای ثبت سفارش کتابهای درسی اقدام کنند.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده توزیع می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898631

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • تدوین بسته‌های خدمتی در برنامه سلامت خانواده
  • تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی برای افراد در برنامه «سلامت خانواده»
  • تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی در برنامه «سلامت خانواده»