Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:36:54 GMT

تونل جنگلی صفرابسته کجاست؟

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۷۵۳۲

تونل جنگلی صفرابسته کجاست؟

رییس اداره حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه گفت: جنگل زیبای صفرابسته از زباله پاکسازی شد.

جعفر میرزایی در جلسه محیط زیست آستانه اشرفیه گفت: بخش بزرگی از طبیعت زیبای تونل جنگلی صفرابسته همزمان با روز ملی هوای پاک از زباله پاکسازی شد.

وی از همه دوستداران محیط زیست خواست تا با جدیت پیگیر حل معضل پسماند در سطح شهرستان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی با بیان اینکه جنگلها قبل از انسان‌ها بوده‌اند ولی بیابانها بعد از انسان گسترش پیدا کردند، خاطرنشان کرد: درختان ریه‌های زمین هستند و بی‌هیچ منتی بخش اعظم اکسیژن مورد نیاز جانداران را تامین می‌کنند.

وی تصریح کرد: ما نباید زیستگاه و محل رویش آنها را مورد بی‌مهری خود قرار دهیم و با آلوده کردن جنگل‌ها باعث تخریب آنها شویم.

رییس اداره حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه ادامه داد: به مناسبت روز هوای پاک از واحدهای صنعتی در ناحیه صنعتی پرکاپشت آستانه اشرفیه بازدید شد.

میرزایی تصریح کرد: واحدهای صنعتی ملزم به کنترل خروجی آلاینده‌ها از جمله اگزوزها هستند و حتی شبانه مورد پایش قرار می‌گیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر

سعید زاهدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اجرای پروژه ملی فیبر نوری کسب و کارها در سال جاری به قوت خود باقی است و با سرعت و جدیت انجام می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر خبر داد و اضافه کرد: از این میزان اجرای فیبر نوری ۱۹ کیلومتر سهم آستانه اشرفیه و ۱۶ کیلومتر سهم بندر کیاشهر است.

زاهدی با اشاره به نقش مهم مدیریت شهری و دیگر دستگاه‌ها در اجرای فیبر نوری بیان کرد: در گام نخست تدوین نقشه‌های شهری برای توسعه پروژه فیبر نوری در کلیه شهرهای گیلان صورت گرفت.

وی با تاکید بر لزوم پایبندی به تعهدات از سوی پیمانکار افزود: پس از اتمام پروژه فیبر نوری عملیات بازسازی و آسفالت معابر زخمی شهر انجام می‌شود.

مدیرکل اطلاعات و فناوری ارتباطات گیلان با اشاره به مزایای اجرای فیبر نوری بیان کرد: اجرای فیبر نوری افزایش سرعت و پهنای باند اینترنت را به همراه دارد.

به گفته زاهدی، کابل‌های مسی منجر به اُفت سرعت شده و کیفیت پهنای باند را کاهش می‌دهد این در حالی که فیبر نوری هم سرعت بالاتر و کیفیت بهتری دارد.

کد خبر 6087974

دیگر خبرها

  • تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن پسماند پزشکی در هرمزگان ‌
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • مشاهده یک گله مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان
  • ثبت تصویر ۴ راس مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان + فیلم
  • مشاهده ۴ رأس مرال در ارتفاعات جنگلی لنگرود + فیلم
  • پاک‌سازی پارک جنگلی و دوشنبه بازار فیض آباد از زباله‌های پلاستیکی
  • پاکسازی حاشیه پارک جنگلی برم و سرچشمه رودخانه شش پیر سپیدان