Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش ثبت نام اردوی جهادی نوروز، در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و پزشکی مناطق محروم استان لرستان و کهگیلویه و بویراحمد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، قرارگاه جهادی امام رضا (ع) برگزار می‌کند: پیش ثبت نام اردوی جهادی نوروز، در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و پزشکی مناطق محروم استان لرستان و کهگیلویه و بویراحمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهلت ثبت نام از ۲۲ اسفند ماه ۹۷ لغایت سوم فروردین ماه ۹۸. نحوه ثبت نام ارسال کلمه «ثبت نام» به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۸۸۰۰۰۰. شماره تماس ۷۷۶۸۰۰۹۴-۰۲۱.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوهای جهادی قرارگاه جهادی امام رضا مناطق محروم لرستان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ اردیبهشت ، زمان رسمی کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

جاوید بخت تاکید کرد: نیرو‌های منابع طبیعی در ۱۵ گلوگاه ثابت و سیار در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران، باشت، بویراحمد، بهمئی، لنده و دنا از کوچ پیش از موعد عشایر جلوگیری می‌کنند.

وی با ابراز گلایه از عشایر استان‌های همجوار به دلیل کوچ زودهنگام به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه عشایراستان‌های خوزستان و بوشهر مصوبات ستاد کوچ را نادیده می‌گیرند و با کوچ زودهنگام مراتع استان را تخریب می‌کنند.

جاوید بخت اضافه کرد: با توجه به شرایط دمایی، اقلیم مناسب و علوفه کافی در استان‌های همجوار، لزومی ندارد دامدار کوچ پیش از موعد داشته باشد.

وی از مسولان متولی در استان‌های همجوار خواست با تدابیر ممکن و با در اختیار گذاشتن نهاده‌های لازم برای عشایر، مانع کوچ زودهنگام آنها به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد شوند.

استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک ایل راه بزرگ در مسیر کوچ بهاره استان‌های همجوار واقع شده است و همه ساله بخاطر این موضوع، خسارت زیادی به مراتع آن وارد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۱۰ اردیبهشت ، زمان رسمی کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزشی برای بهبود و تقویت زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند
  • خدمت رسانی ۵۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم گلستان
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده استان
  • خسارت سیل به زیرساخت های کهگیلویه و بویراحمد/ رانش در برخی مناطق
  • خسارت سیلاب به مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در حال برآورد است