Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوروزی گفت: کارگاه ادبی با موضوع دلنوشته به امام(ره) و شهدا و تجمیع این آثار در قالب کتابی با عنوان «کتاب انقلاب» توسط اعضای مرکز برگزار می‌شود.

«فاطمه نوروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: معرفی بهتر و بیشتر دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته به نسل امروز و کودک و نوجوان از ضروریات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صومعه‌سرا افزود: انتقال مفاهیم و فرهنگ انقلاب اسلامی به نسل‌های جدید، محوری‌ترین برنامه برای حفظ و حراست از ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.

 

نوروزی با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده‌ایم، گفت: برپایی نمایشگاه از دستاوردهای فرهنگی، هنری و ادبی اعضای مرکز و معرفی کتاب‌های موجود در مرکز با محوریت انقلاب اسلامی، حضور اعضای پیش دبستانی مرکز در گلباران مزار شهدا در تاریخ 13 بهمن و دعوت از مدارس هم سطح شهرستان در ایام دهه فجر و معرفی وقایع و شخصیت‌های انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های این کانون است.

 

وی تصریح کرد: دعوت از روحانی فعال در حوزه کودک با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در تاریخ 14 بهمن، ارسال فراخوان «اگر من آن روزها بودم» به مدارس متوسطه اول و ارسال فراخوان «کارت پستال سازی انقلاب» به مدارس ابتدایی از دیگر برنامه‌ها است.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: همچنین در ایام‌الله دهه فجر کارگاه ادبی با موضوع دلنوشته به امام(ره) و شهدا و تجمیع این آثار در قالب کتابی با عنوان «کتاب انقلاب» توسط اعضای مرکز برگزار می‌شود.

 

نوروزی اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و اجرای مرحله دوم طرح سپاس با همکاری بنیاد شهید، تجلیل از ایثارگران و جانبازانی که خود در دوران انقلاب دانش‌آموز بودند، مسابقه قصه‌گویی دانش‌آموزان به میزبانی کانون با همکاری آموزش و پرورش شهرستان در 16 بهمن از دیگر برنامه‌ها است.

 

وی، تجلیل از اعضای برگزیده مرکز در مسابقات کتابخوانی و علمی کشور را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: همه این برنامه‌ها در راستای آشنا کردن کودکان و نوجوانان با ارزش‌های نظام و انقلاب است.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان آسیب های اجتماعی انقلاب اسلامی هرمزگان شورای عالی انقلاب فرهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر حضرت زهرا س تشییع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایام الله دهه فجر کارگاه ادبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از برگزاری نخستین یادواره و کنگره شهدای این منطقه خبر داد و گفت: این یادواره با سخنرانی «سردار یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز نوزدهم اردیبهشت در مسجدسید اصفهان برگزار می‌شود.

علی رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان اظهار کرد: شهیدان مسئولیت‌پذیر بودند و جان خود را خالصانه در راه آرمان‌های انقلاب تقدیم کردند، بنابراین زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن‌ها کمتر از شهادت نیست و مملکت را نسبت به فتنه و توطئه دشمنان بیمه می‌کند.

وی با بیان اینکه انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به نسل امروز و جوانان از جمله اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا است، افزود: نیاز امروز جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این منطقه بیش از ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران شده است که از شهدای شاخص شهید بهشتی، خرازی، میثمی و قوچانی را می‌توان نام برد، خاطرنشان کرد: نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان با سخنرانی سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز نوزدهم اردیبهشت ساعت ۲۰:۰۰ در مسجدسید اصفهان برگزار می‌شود.

رضی‌زاده گفت: این برنامه با آیتم‌های مختلف روایتگری، مداحی و اجرای سرود کودکان همراه خواهد بود و بیش از ۴۰۰ نفر از کودکان با تمثال شهدا اجرای سرود خواهند داشت.

کد خبر 747344

دیگر خبرها

  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز