Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام بابایی گفت: حفظ روحیه انقلابی در کنار مبانی اعتقادی، ضامن بقای انقلاب است و باید برای این مهم تلاش بیشتری انجام شود.

حجت الاسلام « سید محمد بابایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان افزود: بصیرت افزایی، تعمیق معنویت، معرفت افزایی و توانمندسازی دینی و انقلابی از جمله اهداف مهمی است که در این دوران برعهده داریم و هرکدام از ما باید برای توسعه و بسط این ارزش ها تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با گرامیداشت ایام فاطمیه گفت: حضرت فاطمه (س) از جایگاه خاصی در دین اسلام برخور دارند و آئین های سوگواری آن حضرت باید در شان و منزلت ایشان برگزار شود و در این ایام طوری برنامه ریزی شود که برنامه های دهه فجر و شهادت این بانوی بزرگوار بدرستی انجام شود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر بیان داشت: انتظار است ضمن بزرگداشت پیروزی انقلاب و بیان بالندگی ها و عظمت ایران اسلامی، هیئت های مذهبی با برپایی مجالس سوگ و عزا در ایام فاطمیه، ضمن ترویج شعائر دینی، در پاسداشت حرمت صدیقه کبری(س) تلاش کنند.

 

حجت الاسلام بابایی افزود: اکنون می بیینیم که دشمن هر روز با ترفند و توطئه جدیدی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام وارد صحنه شده است و در چنین شرایطی مهم ترین وظیفه ما حفظ ارزش ها و باورهای انقلاب و ترویج شعائر دینی است که با الگوبرداری از اهل بیت(ع) در نظام ما جریان دارد.

 

وی یادآور شد: در شرایط دشوار جنگ نرم فرهنگی و تمدنی به سر می‌بریم و همه باید بدانیم و هوشیار باشیم که دشمن برای ضربه زدن به این نظام از هیچ تلاش فروگذار نیست و ما باید با اراده قوی، همت و همکاری برای قدرت و اقتدار بیشتر ایران اسلامی تلاش کنیم.

 

این مسئول در ادامه، دهه فجر را دهه نور و روشنایی و گذر از تاریکی برای انقلاب ما عنوان کرد که باید در این ایام با توان بیشتری برای بیان دستاوردهای انقلاب وارد صحنه شده و به همه نشان دهیم که پایه های این انقلاب همچنان محکم و استوار است و مردم و مسئولان، مستحکم تر از گذشته برای حفظ انقلاب تلاش دارند.

 

حجت الاسلام بابایی گفت: برگزاری مسابقه های مختلف فرهنگی، قرآنی و دینی با محوریت انقلاب، گفتمان های دینی، روشنگری در راستای دستاوردهای 40 ساله انقلاب در مساجد و منبرها، بیان آرمانهای شهدا، توجه به ایام فاطمیه و تاثیر الگوبرداری از زندگی ائمه اطهار(ع) بر نهضت امام (ره) و ترویج سبک زندگی اسلامی از جمله برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر است.

 

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان آسیب های اجتماعی انقلاب اسلامی هرمزگان شورای عالی انقلاب فرهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر حضرت زهرا س تشییع روحیه انقلابی مبانی اعتقادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود

امام جمعه کرمان، گفت: عملیات وعده صادق یک حرکت تاریخی ماندگار است که ابعاد مختلف این عملیات غرورآفرین و اهداف آن باید برای همه به ویژه نسل جوان تبیین شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در دیدار فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله و جمعی از سبزپوشان ثاراللهیان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و شهادت استاد مرتضی مطهری با تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و تبریک مهم، تاریخی و ماندگار عملیات وعده صادق، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این عملیات اقدامی انجام داد که در دنیای امروز دل همه مظلومان عالم، مسلمانان و مردم عزیز کشورمان را شاد کرد.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق یک حرکت تاریخی ماندگار است که از ابعاد مختلف و متعددی قابل تحلیل و بررسی و افتخار است، گفت: ابعاد مختلف این عملیات غرورآفرین و اهداف آن برای همه به ویژه نسل جوان تبیین شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به تسلیت شهادت آیت‌الله مطهری، گفت: شهید مطهری مردی اندیشمند و تئوری پرداز، عمیقاً مومن و دارای قدرت بیان فوق‌العاده قوی بود؛ شهید مطهری مجهز و آماده در صحنه‌ها دفاع از دین و جزو افتخارات حوزه علمیه و تاریخ تشیع است.

وی با بیان اینکه انحرافات انسان‌ها دو ریشه بیشتر ندارد و ریشه آن یا شبه علمی و یا شهوت عملی است، ادامه داد: انسان‌ها یا در عمل مشکل داشته و اخلاق ضعیفی دارند و یا در شبه علمی دچار مشکل می‌شوند که بخش مهم آن اعتقادی و بخشی از آن هم سیاسی است.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه این گونه نیست که هر کس در حوزه اعتقادی محکم بود در حوزه سیاسی نیاز به توجیه نداشته باشد، گفت: افرادی را داریم که در عقاید خود خیلی محکم هستند اما در تحلیل سیاسی و تشخیص مصداق‌های سیاسی با آنچه که در اعتقاداتشان است دچار شبه شده‌اند، این افراد برای اسلام مشکلات و آسیب‌هایی را ایجاد می‌کنند و مسیر را برمی‌گردند.

وی با اشاره به اینکه حوزه عقیدتی سیاسی سپاه رسالت مهمی را در حوزه اعتقادی به عنوان یکی از مهمترین نهادهای کشور که خاستگاه آن در واقع دفاع از انقلاب است، به عهده دارد، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی مسلح استثنایی در شکل‌گیری و ماموریت است و هیچ نیروی مسلحی چنین ماموریتی را ندارد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه ماموریت سپاه دفاع از دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های مختلف است، ادامه داد: این دفاع الزاماتی دارد که یکی از آنها این است که سپاه در چارچوب مبانی اهل‌بیت علیه السلام عمیقاً اعتقادی و عمیقاً سیاسی باشد.

وی با تاکید بر اینکه سیاسی بودن با جناحی بودن متفاوت است، افزود: سپاهیان باید سیاست روز را بدانند، دشمن‌شناس باشند و اطلاعات کافی از شرایط، زمان و مکان داشته و تحلیل واقعی از میدان داشته باشد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است