Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سیدمرتضی طباطبایی در ارتباط با اهدای خون در پایتخت اظهار داشت:‌ طی هفته‌های اخیر میزان اهدای خون در تهران کاهش یافته در حالی که روزانه در پایتخت به هزار تا 1200 واحد خون نیاز داریم.

وی افزود: به دلیل سردی هوا و برخی از مشکلات پایان سال اهدای خون در حال حاضر به حدود روزانه 700 واحد رسیده که نسبت به نیاز پایتخت با کمبود مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل انتقال خون استان تهران ضمن فراخوان شهروندان تهرانی جهت اهدای خون گفت:‌ افرادی که دارای چهار گروه خونی O منفی، O مثبت، A مثبت و AB منفی هستند بیشتر به اهدای خون آنها نیاز داریم.

طباطبایی گفت: در حال حاضر کسری خون در پایتخت از شبکه خون‌رسانی کشور در استان‌هایی همچون کرج، قزوین، قم، سمنان، آذربایجان غربی و اردبیل تأمین شده است.

وی با بیان اینکه نیاز به اهدای خون در پایتخت بیشتر از سایر استان‌ها است، گفت: بیماران سایر مناطق کشور نیز در بسیاری از مواقع در پایتخت جراحی می‌شوند.

انتهای پیام/

20 / 20 سیدمرتضی طباطبایی مدیرکل انتقال خون استان تهران اهدای خون کمبود خون در پایتخت کاهش اهدای خون در پایتخت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدیرکل انتقال خون استان تهران اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز برگزار می شود؛ جشنی با کیک ۲۰۰ متری برای تهرانی ها | ادامه مراسم افطارخونه تا پایان ماه رمضان

به گزارش همشهری آنلاین این کیک به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) تهیه و در محل افطارخونه تهران در بلوار کشاورز تقاطع خیابان فلسطین تا خیابان نادری عصر امروز سه‌شنبه در میان مردم روزه دار و مسافران نوروزی پایتخت توزیع خواهد شد.

افطارخونه طهران اتفاق بسیار بزرگ و ارزشمندی است

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به استقبال مردم با سلیقه‌های مختلف از «افطارخونه»، گفت: راهبرد ویژه شهرداری، برگزاری رویدادهای میدانی مردمی با رویکرد فرهنگی و اجتماعی است و اتفاقی که سازمان زیباسازی رقم زده، اتفاق بسیار ارزشمندی است.

عبدالمطهر محمدخانی با اشاره به استقبال مردم از رویداد افطارخونه گفت:مجموعه شهرداری تهران یک راهبرد ویژه در خصوص در حوزه فرهنگی و اجتماعی دارد که این راهبرد، برگزاری رویدادهای میدانیِ مردمی است، در واقع تلاش داریم فضا و بستر را برای حضور مردم در سطح شهر در اعیاد مذهبی، مناسبت‌های ملی و انقلابی فراهم کنیم.

او برگزاری رویدادهای میدانی برای مردم را اثرگذارتر از برگزاری برنامه‌های روتین در سالن‌ها و گالری‌ها دانست و گفت: این سبک از برگزاری، در سطح بالاتر و کار ارزنده‌تر و در عین حال سخت‌تر است.

سخنگوی شهرداری تهران در تشریح فعالیت‌های افطارخونه طهران، گفت: از روز اول حدود ۱۲ تا ۱۳ هزار وعده افطاری ساده هر شب بین مردم توزیع شده که به تعداد آنها افزوده می‌شود و برآورد این است که این تعداد در روزهای آینده به حدود ۲۰ هزار وعده برسد.

محمدخانی ادامه داد: به لطف خدا مردم از همه سلایق و گروه‌ها، هم استقبال فوق‌العاده‌ای کردند اگر در بین میزها قدم بزنید می‌بینید که مردم با ظاهر و پوشش‌های مختلف حضور دارند و در کنار هم یک رویداد جمعی را تجربه می‌کنند.

او گفت: اتفاقی که سازمان زیباسازی رقم زده، اتفاق بسیار ارزشمندی است؛ البته بخش‌های مختلفی از داخل و بیرون شهرداری تهران، به سازمان زیباسازی در رقم زدن این اتفاق کمک می‌کنند، مجموعه سازمان اوج، مجموعه‌های جهادی و مردمی پای کار آمدند و توزیع اقلام افطار به عهده گروه‌های جهادی است.

سخنگوی شهرداری تهران اظهار کرد: احتمالا این اتفاق تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد اگر چه اعلام اولیه یک بازه ۱۰ روزه بود اما امیدوارم که با همکاری بخش‌های مختلف و مشارکت مردم، امکان برگزاری آن تا عید فطر باشد.

کد خبر 840831 برچسب‌ها خبر مهم شهردارى تهران رمضان

دیگر خبرها

  • مراکز اهدای خون خراسان‌شمالی در شب‌های قدر فعال است
  • نارضایتی شهروندان تهرانی از لایه روبی نشدن مسیل رودبار + فیلم
  • چه پروژه‌ هایی در سال ۱۴۰۲ برای تهرانی ها افتتاح شد؟
  • تقویت و تشویق فرهنگ اهدای عضو را جدی بگیریم
  • افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان تهرانی
  • اهدای عضو مسافر تهرانی در رشت
  • هشدار به تهرانی ها؛ وزش باد شدید در پایتخت
  • اهدای عضو یک تهرانی در رشت
  • امروز برگزار می شود؛ جشنی با کیک ۲۰۰ متری برای تهرانی ها | ادامه مراسم افطارخونه تا پایان ماه رمضان
  • امروز برگزار می شود؛ جشن با کیک ۲۰۰ متری و ۲ تنی برای تهرانی ها