Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست؛ مصطفی سالاری در دیدار مدیرکل و معاونان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و افزود: فروش محصولات تولیدی به قیمت مطلوب در راستای توانمندی و عدم نیاز به مستمری مورد انتظار آنان است.
وی بر ضرورت بازاریابی محصولات تولیدی مددجویان به صورت خوشه‌ای و شبکه‌سازی توسط شرکت‌های پشتیبان تأکید و تصریح کرد: انتخاب شرکت‌های پشتیبان توانمند که در بازار جایگاه خوبی دارند، می‌تواند منجر به کاهش دغدغه مددجویان درخصوص فروش محصولاتشان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه می‌توان در احداث مسکن مددجویان به صورت دو منظوره مسکونی و مهمانپذیر برای درآمدزایی آنان اقدام کرد، اظهار داشت: برای افرادی که توانایی بهره‌مندی از ظرفیت اشتغال این بخش را دارند، دوره‌های آموزشی توسط فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.
وی افزود: تلاش شود در احداث واحدهای مسکونی مددجویان از معماری سنتی گیلان استفاده شود.
استاندار گیلان با اشاره به اینکه خودکفایی واقعی مددجویان از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: نباید صرفاً با پرداخت تسهیلات، مددجویان از تحت پوشش کمیته امداد خارج شوند بلکه کسب درآمد کافی از طریق تسهیلات اشتغالزایی ملاک عمل باید قرار گیرد.
در این دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان نیز با اشاره به اینکه 192 هزار نفر در قالب 116 هزار خانوار در گیلان تحت پوشش این مجموعه قرار دارند، گفت: تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد از 15 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش یافته که در راستای توانمندسازی واقعی آنان اقدام می‌شود.
عباس اهرابی به سه برابر شدن رقم مستمری پرداختی به مددجویان کمیته امداد در دولت تدبیر و امید اشاره و خاطرنشان کرد: در 10 ماه امسال 207 میلیارد تومان مستمری به مددجویان کمیته امداد گیلان پرداخت شده است.
وی به احداث هزار واحد مسکونی با حمایت‌های اعتباری دولت و همکاری قرارگاه سازندگی سپاه در سال گذشته برای مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و افزود: در سال جاری نیز یک هزار واحد دیگر در حال احداث است.
مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه بیش از 50 درصد مددجویان این مجموعه را روستاییان تشکیل می‌دهد، گفت: ماندگاری این افراد در روستاها از اهداف ماست و در این خصوص قدردان نگاه حمایتی مجموعه استانداری و دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان در راستای تقویت زیرساخت‌ها هستیم.
وی همچنین از افزایش 120 درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد در 10 ماه امسال خبر داد و افزود: در این مدت حدود 87 میلیارد تومان از طریق مردم به مجموعه کمیته امداد کمک شده است.
7296/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اشتغال دوره های آموزشی قرض الحسنه کمیته امداد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری صبح چهارشنبه در آئین افتتاحیه ساختمان اداری کمیته امداد بخش خشکبیجار اظهار کرد: تسهیل در امر خدمات رسانی به مردم در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی و نهادها قرار دارد.

فرماندار رشت بر لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و گفت: اتاق همه مدیران باید به روی شهروندان و مراجعان باز باشد چرا که خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است.

عاشوری با تاکید بر اینکه کار، تلاش مضاعف و خدمت رسانی به مردم، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، تصریح کرد: معتقدم هر مسؤولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت مردم باشد، سرافراز خواهد بود.

فرماندار رشت با اشاره به افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد شهر خشکبیجار ادامه داد: این پروژه از مهر ۱۴۰۱ استارت و فروردین ۱۴۰۳ به اتمام رسید و با بهره برداری از این پروژه ۱۸۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد این بخش خدمات دهی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه زمین این ساختمان توسط خیرین به کمیته امداد اهدا شده است، اضافه کرد: حضور خیرین در این شهرستان و فعالیت و کمک‌های آنها در عرصه‌های مختلف یک ظرفیت بی نظیر در این منطقه است.

فرماندار رشت به اقداماتی که در راستای آب شرب بهداشتی شهر خشکبیجار انجام گرفته اشاره کرد و گفت: مراحل پایانی انتقال آب خمام به خشکبیجار در حال انجام است و پیش بینی می‌شود در تابستان سال جاری به بهره برداری برسد.

عاشوری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای رفع ضعف برق این بخش نیز اضافه کرد: زمینی برای پست برق ۲۰/‏۶۳‬ توسط شورا و شهرداری خشکبیجار به شرکت برق منطقه‌ای برای احداث داده شده و در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6087348

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند
  • مخبر: چشم انداز روشنی برای توسعه کشور وجود دارد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز