Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : به دنبال وقوع یک فقره سرقت طلا و جواهرات از کودکی خردسال در یکی از شهرک‌های حاشیه‌ای کرمانشاه، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با حضور پلیس در محل وقوع جرم، فردی به ماموران مراجعه و عنوان کرد که دختربچه ۵ ساله اش در حال بازی کردن بوده که شخص ناشناسی با نزدیک شدن به وی یک جفت گوشواره اش را سرقت و متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براری گفت: پس از دریافت این گزارش، پلیس کار‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده خود را آغاز کرد تا اینکه توانست محل اختفای سارق را رد یکی دیگر از شهرک‌های حاشیه‌ای شناسایی کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: در گام بعدی همکاران پلیس پس از کسب مجوز قضائی عازم محل اختفای سارق فراری شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها بعمل امده به جرم خود مبنی بر سرقت گوشواره دختر بچه اعتراف کرد، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

براری از جدیت پلیس در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و دستگیری سارقان در سریعترین زمان ممکن خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

وقوع یک فقره سرقت طلا و جواهرات از کودکی خردسال

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار کیومرث عزیزی گفت: اجرای طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار از طریق پابند الکترونیکی از اسفندماه سال گذشته در انتظامی غرب استان تهران، تهران بزرگ و استان البرز آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: این طرح ویژه سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت بوده و از این طریق، افراد مشمول طرح، تحت کنترل و پایش پلیس قرار می‌گیرند.

­فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه این افراد در صورت مرتکب نشدن جرم در سه سال آینده با دستور مرجع قضایی پابند الکترونیک آنها برداشته می‌شود، گفت: اجرای این طرح، اثرات مثبتی در کاهش و پیشگیری از وقوع سرقت داشته است.

­سردار عزیزی افزود: این طرح با پشتیبانی و حمایت حوزه قضایی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود تا سارقان سابقه دار با مجهز شدن به تجهیزات الکترونیکی به صورت ۲۴ ساعته و برخط مورد پایش و کنترل پلیس قرار گیرند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد