Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنرانی اردوغان و همچنین بازدید وزیر دفاع ترکیه از مرز هاتای٬ بخش‌هایی از برنامه‌های نخستین سالگرد اشغال عفرین بود. ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ بین الملل آسیای غربی ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم٬ دیروز مصادف با نخستین سالگرد اشغال شهر عفرین در شمال سوریه توسط ارتش ترکیه و نیروهای موسوم به ارتش آزاد سوریه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به این مناسبت در سخنرانی خود در جمع هواداران آکپارتی در شهر اردو٬ ورود نظامیان ترکیه به عفرین را یک حماسه ملی دانست.

وی همچنین به شکل تلفنی - تصویری با نظامیان مستقر در عفرین٬ گفت‌وگو کرد.

کشته شدن یک سرباز ترکیه در عفرین سوریهدرخواست کُردها در شرق فرات از ارتش سوریه برای جلوگیری از تکرار سناریوی"عفرین"صالح مسلم: ترکیه به دنبال انتقال تروریست‌ها از ادلب به عفرین است

همچنین خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه دیروز همراه با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح٬ فرماندهان نیروهای زمینی٬ دریایی و هوایی و خانواده‌های کشته‌شدگان عملیات شاخه زیتون٬ در استان هاتای در جوار مرز عفرین٬ از قرارگاه نظامیان ترکیه٬ بازدید کرد.

انتهای پیام/

R7650/P/S8,90,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط عِفرین کردهای سوریه اخبار "ترکیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ع فرین کردهای سوریه اخبار ترکیه ع فرین کردهای سوریه اخبار ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه اسرائیل ۱۳: ایران دارای توانای‌های یک ابرقدرت است

تحلیلگر سیاسی شبکه ۱۳ رژیم اسرائیل در برنامه‌ای گفت که حمله موشکی ایران علیه این رژیم نشان داد که ایران توانمندی‌های یک ابرقدرت را دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،کانال 13 اسرائیل در گزارشی گفت که هیچ کشوری در جهان تا کنون به اندازه ایران حمله بزرگی به این اندازه از طریق موشک‌های بالستیک انجام نداده است و این نشان می‌دهد که این رویداد بزرگ‌تر از «اسرائیل» بوده است.

به نوشته وبگاه فلسطینی سما، به گفته آری شویت، مفسر سیاسی این شبکه، خطر [برای اسرائیل] این است که ایران «دارای توانایی‌های یک ابرقدرت» است.

شویت گفت که فرضیه قبلی در مورد ایران که بیان می‌کرد سیاست صبر استراتژیک در پیش گرفته، تغییر کرده است و بر این اساس، تمام گام‌های اسرائیل باید بسیار حساب شده باشد.

او افزود: «اسرائیل موظف به تعمیق ائتلاف غربی، عربی  و اسرائیلی است، زیرا رویداد بزرگتر از آن است که اسرائیل بتواند به تنهایی با آن مقابله کند و نیاز به اتحاد همه قدرت ها دارد».

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • شبکه اسرائیل ۱۳: ایران دارای توانای‌های یک ابرقدرت است
  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • سخنرانی دردناک محمدرضا شاه درباره اشغال ایران
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • برگزاری نخستین نشست کمیته قضایی ایران، عراق و سوریه
  • نگاهی به نیم قرن سیاست اعراب درباره رژیم اسرائیل؛ از اکتبر 1973 تا اکتبر 2023، استحاله عربی چگونه رقم خورد؟ + اسناد
  • رژیم صهیونیستی یکی از فرماندهان حزب‌الله را ترور کرد
  • روسیه به دنبال اشغال «چاسیو یار»؛ چرا این شهر اوکراینی مهم است؟