Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-کارلوس گون، مدیر عامل برکنار شده و سابق گروه خودروسازی رنو نیسان آلیانس که هم اکنون در زندانی در توکیو به سر می‌برد، پیشنهاد و درخواست داده که با یک پابند الکترونیکی و مراقبان فیزیکی وی را آزاد کنند.

 رسانه‌های خبری ژاپنی در ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ میلادی بود که اعلام کردند کارلوس گون، مدیر عامل رنو نیسان آلیانس را به اتهام کم اظهاری و فرار مالیاتی و همچنین تخلفات مالی گسترده دستگیر و بازداشت کرده و تحویل مقامات قضایی این کشور داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا رویترز در تازه‌ترین خبری که در این خصوص منتشر شده، نوشته است که کارلوس گون، در جلسه‌ای که برای رسیدگی به امور پرونده وی در دادگاه برگزار شده است، از قاضی و تمامی مقامات قضایی و امنیتی مربوطه درخواست کند که وی را به قید اتصال یک پابند الکترونیکی و همچنین همراهی مراقبان به صورت فیزیکی به مدت محدودی آزاد کرده تا وی بتواند بهتر با وکلای موردنظرش برای دفاع از خود تعامل و ارتباط برقرار کند.

وی همچنین در ادامه درخواست و پیشنهاد خود وعده داده است که در این مدت زمان محدود هرگز از شهر توکیو خارج نخواهد شد و تنها می خواهد به کار و فعالیت‌های حقوقی و قضایی خود بپردازد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،به گزارش روابط عمومی زندان جهرم، خانمی با مراجعه به دفتر مددکاری زندان جهرم ،۲۰ میلیون تومان را برای آزادی فردی بدهکار واریز و رسید آن را به عنوان هدیه تولد همسرش به وی اهدا کرد.
خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند، می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۴۲۱۴۲۸۶ به نام انجمن حمایت زندانیان شهرستان جهرم واریز کنند.

شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • (ویدئو) بازداشت اولین سارقی که با پابند الکترونیکی دزدی می کرد!
  • سرقت با پابند الکترونیکی؛ پلیس از راه رسید
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!