Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی صرب 10 ماه پیش به دلایل شخصی از حضور در کادر فنی لیورپول استعفا کرده بود.

طرفداری- سرانجام پس از چندین ماه، زلیکو بواس، دستیار سابق یورگن کلوپ رسما از باشگاه لیورپول جدا شد.

به نقل از لیورپول اکو، بواس از ماه آوریل سال گذشته پیش از دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رم بنا به دلایل شخصی در لیورپول حضور نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی لیورپول در این خصوص صحبت زیادی نکرده و البته گفته می شود که این دو از چند هفته قبل از آن مسئله از یکدیگر دور شده بودند.

بواس از آن زمان تاکنون کارمند لیورپول بود ولی در باشگاه حضور نیافته بود. اکنون پس از گذشت چندین ماه قرارداد مرد 57 ساله با قرمزها به اتمام رسید و او از باشگاه جدا شد.

بواس به مدت 17 سال دستیار یورگن کلوپ بود و کنار او فعالیت کرد. پس از جدایی مرد صرب، پپن لنگرز که قبلا در کادر فنی لیورپول بود و به نایمخن هلند رفته بود، مجددا به عنوان دستیار کلوپ به کادر فنی اضافه شد. البته کلوپ پیتر کراویتس را نیز در کادر فنی خود در اختیار دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

لیورپول به سراغ سرمربی هلندی فاینورد رفته است. 

طرفداری | خبرنگاران نزدیک به لیورپول از پیشتازی سرمربی فاینورد برای تصاحب جایگاه یورگن کلوپ خبر دادند. 

به گزارش پل جویس از تایمز؛ آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد در این لحظه در کورس هدایت لیورپول پیشتاز است. سرمربی 45 ساله که روزهای گذشته فاینورد را به مقام قهرمانی جام حذفی هلند رساند، در فصل 23-2022 این تیم را پس از شش فصل در جایگاه اول اردیویسه قرار داده بود. توانایی اسلوت در پیشرفت بازیکنان و همچنین سبک تهاجمی او باعث شده است که مدیران لیورپول به سراغ این مربی بروند. این انتقال نهایی نیست چراکه قرمزها همچنان تمایل دارند نام‌های دیگری را نیز بررسی کنند، با این حال می‌تواند برای اسلوت شانس بالایی قائل شد. جایگاه مربیگری بایرن مونیخ، بارسلونا و میلان نیز انتقال اسلوت به لیورپول را پیچیده می‌کند. مطابق گزارش کریس باسکامب از تلگراف، بارسلونا و بایرن مونیخ نیز به سرمربی هلندی علاقه‌مند هستند. 

فصل گذشته تاتنهام برای انتقال آرنه اسلوت وارد عمل شد اما او با رد پیشنهاد دنیل لوی تصمیم گرفت در فاینورد ماندگارد شود. او احساس می‌کند از تابستان آینده برای ورود به تیم‌های بزرگ اروپا آماده است. فابریتزیو رومانو نیز با تایید اخبار مطرح شده، از تماس لیورپول و اسلوت خبر دارد. روز گذشته روبن آموریم از لیست لیورپول خارج شده بود. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • فولام ۱-۳ لیورپول/ امید شاگردان کلوپ زنده ماند
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد
  • فولام - لیورپول؛ ترکیب رسمی