Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@03:38:00 GMT

مدافع عمان: ایران ما را مجازات کرد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۷۸۵۸

مدافع عمان: ایران ما را مجازات کرد

شکست 2-0 مقابل ایران و وداع با جام هفدهم باعث شد تا انتقادات گسترده ای از سازمان دفاعی سلطان نشین حاشیه خلیج فارس رقم بخورد.

به گزارش "ورزش سه"، در واکنش به این انتقادات مدافع عمان اعلام کرد اگر مقابل ایران نخواهی از موقعیت های گلزنی بهره ببری باید تاوان سنگینی بپردازی که در ابوظبی این اتفاق برای آنها رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعد سهیل گفت:« در همان آغاز بازی می توانستیم همه چیز را به سود خود کنیم اما غفلت کردیم و تاوان این اتفاق را به شکلی سنگین پرداختیم. خوردن دو گل در نیمه اول مجازاتی بود که باید مقابل ایران می پرداختیم چون از موقعیت های خود بهره ای نبردیم».


او ادامه داد:« جام 2019 برای ما به پایان رسید تا از الان به فکر آینده باشیم. ما فقط دو بازیکن در جمع خود با تجربه حضور در جام ملت های آسیا داشتیم و این تورنمنت بهترین مکان برای باتجربه تر شدن این تیم جوان محسوب می شد. بنابراین ما از عملکردمان بسیار رضایت داریم. مقابل ایران هم نه تنها از نظر فیزیکی و تاکتیکی چیزی کم نداشتیم بلکه تنها دلیل شکست مان همان دو گل اتفاقی بود که خوردیم».


سهیل در پایان گفت:« فوتبال در همه جای دنیا با اشتباهات بازیکنانش زیبا و جذاب است و خط دفاعی عمان هم از این قاعده مستثنی نیست اما بی انصافی است این گونه با انتقادات بی منطق بخواهیم بگوییم این مدافعان باعث شکست و حذف عمان شده اند».

 

تیم ملی ایران تیم ملی عمان جام ملتهای آسیا 2019 عمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی عمان جام ملتهای آسیا 2019 عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)

عصر ایران؛ فرزانه احمدی _ گروهی از خبرنگاران به بازدید از زاینده‌رود از کوهرنگ تا شهر اصفهان رفتند. به نظر می‌رسد شرایط همچنان مثل قبل است، لوله‌های زیادی همچنان آب رود را به باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی انتقال می‌دهند و برداشت‌های بی‌رویه در این حوضه آبی ادامه دارد.

گزارش را اینجا ببینید

در عین حال اصفهان با فرونشست روبه‌رو است و این شهر در خطر تخلیه در سال‌های آینده قرار دارد. خبرنگاران در ادامه سفر به اصفهان  در یک نشست خبری با مدیران شهری و قرارگاه آب اصفهان سوالات خود را مطرح کردند.

مدیران اصفهانی در این نشست گفتند مدیریت انتقال اب دریای عمان به مدیریت با روش پت و مت شبیه است. همچنین آنها گفتند آبی که از دریای عمان به اصفهان می‌رسد وارد رودخانه نخواهد شد چراکه باید چاله‌های دیگری را پر کند. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آرائوخو دلگیر است: به خاطر یک اشتباه نفروشیدم!‏
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • چرا آمریکایی‌ها در طبس زمین‌گیر شدند؟/ آغاز سلسله شکست‌های آمریکا در مقابل ایران+ عکس
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  •  با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد | پرسپولیس این روزها مثل سیتی بازی می‌کند