Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@12:12:43 GMT

قیمت زعفران به ١١ میلیون تومان رسید

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۷۸۶۴

خرداد: نائب رئیس شورای ملی زعفران از رشد ١٥ درصدی تولید زعفران در سالجاری خبر داد و گفت: قیمت این محصول در بازار به دلیل متعادل شدن عرضه و تقاضا به ثبات رسیده است.
 غلامرضا میری گفت: قیمت زعفران در بازار به ثبات رسیده و طی حدود ٢٠ تا ٢٥ روز اخیر کمترین میزان نوسانات را داشته است.
وی حداقل قیمت هر کیلوگرم زعفران را ٦ میلیون و ٥٠٠ هزارتومان و حداکثر ١١ میلیون تومان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میری دلیل ثبات بازار تعادل میان عرضه و تقاضا اعلام و اضافه کرد: به دلیل اینکه فصل برداشت زعفران تازه به اتمام رسیده است کمبودی در عرضه نداریم.
وی گفت: برداشت زعفران حدودا در پانزدهم آذرماه به اتمام رسید.
نائب رئیس شورای ملی زعفران درباره میزان تولید طلای سرخ نیز اظهارداشت: براساس اعلام سازمان جهادکشاورزی میزان تولید زعفران امسال حدود ٣٨٠ تا ٤٠٠ تن بوده که این عدد نسبت به رقم ٣٢٠ تا ٣٥٠ تن سال گذشته حدود ١٠ تا ١٥ درصد رشد دارد.
میری درباره صادرات طلای سرخ نیز افزود: صادرات در سالجاری از رشد خوبی برخوردار بوده است. تا پایان آبان ماه ٤٦ درصد در این زمینه رشد داشته ایم. آمار جدید نیز اگرچه ارائه نشده، اما شواهد نشان می‌دهد روند همچنان صعودی بوده است.
منبع: مهر برچسب ها: غلامرضا میری ، زعفران ، قیمت

منبع: خرداد

کلیدواژه: زعفران قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟

به  گزارش صدای ایران، قیمت دلار در سومین روز هفته نوسان محدود ۱۰۰ تومانی داشت و در آخرین معامله روز دوشنبه در پله هفت کانال چهار از کریدور ششم بسته شد. بررسی بازار ارز حکایت از تعادل عرضه و تقاضا دارد، اما تقاضا نیز به اندازه‌ای نیست که به جریان‌سازی در بازار منتهی شود.

قیمت دلار از ابتدای هفته در کانال چهارم کریدور ششم معامله می‌شود و در دو روز اخیر تلرانس محدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومانی داشت.

ثبات دلار کوتاه‌مدت است
فعالان بازار ارز جو اخبار سیاسی را آرام توصیف می‌کنند و معتقدند نوسانات محدود درهم به بازار ارز خط داده است.

کارشناسان اقتصادی معتقدند به صورت تکنیکالی بعد از افزایش‌های پیاپی و قابل توجه، با فرض ثابت بودن شرایط حال حاضر یک دوره ایستا و کوتاه‌مدت ثبات نرخ ارز، محتمل‌ترین حالت ممکن است. آنها براساس معیار‌هایی نظیر تورم، نرخ رشد حجم نقدینگی، حجم نقدینگی، رشد تولید ناخالص ملی در برابر ارز‌های خارجی روند افزایشی را برای قیمت دلار تصویر می‌کنند.


تتر به کانال ۶۵ هزار تومانی برگشت
قیمت درهم روز دوشنبه سوم اردیبهشت رشد ۱۰۰ تومانی داشت و با رقم ۱۷ هزار و ۶۰۰ تومان بسته شد. تتر با افزایش ۴۰۰ تومانی به کانال ۶۵ هزار تومانی برگشت و روی رقم ۶۵ هزار و ۳۰۰ تومانی ایستاد. قیمت پوند انگلیس با رشد ۱۳۰ تومانی روی رقم ۸۰ هزار و ۱۷۰ تومانی ایستاد. یورو نیز رشد ۱۲۰ تومانی داشت و با رقم ۶۹ هزار و ۲۴۰ تومان بسته شد.


گفتنی است اسکناس و حواله دلار در سومین روز اردیبهشت افزایش داشت و به ترتیب با رقم ۴۳ هزار و ۷۲۵ تومان و حواله دلار با رقم ۴۰ هزار و ۸۰۵ تومان عرضه شد.

دیگر خبرها

  • حدود ۶۰ هزار تن چغندرقند از مزارع خوزستان برداشت شد
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • آخرین قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • قیمت زعفران نجومی شد
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • هر کیلو زعفران؛ ۱۱۰ میلیون تومان!
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟
  • صادرات زعفران به ۲۰۰ تن رسید
  • متوسط سن بازنشستگی به حدود ۴۰ سال و کمتر رسیده است
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار