Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@09:37:43 GMT

تعیین سقف برای حقوق مدیران در سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۷۹۰۴

تعیین سقف برای حقوق مدیران در سال ۹۸

نایب رییس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸، گفت:پیشنهادات مختلفی از سوی نمایندگان برای تعیین سقف حقوق مدیران در سال آتی مطرح شده است که تصمیم لازم در این خصوص در کمیسیون تلفیق اتخاذ می شود. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر یوسف نژاد  با اشاره به پیش بینی افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان در سال ۹۸، گفت: پیشنهاد‌های مختلفی برای افزایش حقوق‌ها در سال ۹۸ براساس شیوه‌های متعدد به کمیسیون تلفیق بودجه ارسال شده است که این پیشنهاد‌ها در کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 در تبصره ۱۲ لایحه بودجه سال ۹۸، دولت پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی حقوق برای تمام کارکنان را مطرح کرده است.

تعدادی از نمایندگان افزایش حقوق پلکانی و پلکانی معکوس را برای سال ۹۸ پیشنهاد کرده اند

نایب رییس کمیسیون بودجه سال ۹۸، با بیان اینکه پیشنهاد‌های مختلفی برای تغییر روش افزایش حقوق مطرح شده است، افزود: تعدادی از نمایندگان افزایش حقوق پلکانی، پلکانی معکوس و سایر روش‌ها را برای اجرا در سال ۹۸ پیشنهاد کرده اند.

این پیشنهاد‌ها در حالی مطرح شده که مجلس در زمان بررسی بودجه ۹۷ مصوب کرد که حقوق آن دسته از کارکنان دولت که در پایین‌ترین سطح قرار دارد به میزان ۲۰ درصد افزایش یابد و بعد از آن افزایش‌ها نزولی بوده تا اینکه افزایش حقوق مقامات به صفر برسد.

پیشنهادات برای تعیین سقف حقوق مدیران بررسی و تجمیع می‌شود

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه پیشنهادات مختلفی برای تعیین سقف حقوق مدیران در سال ۹۸ مطرح شده است، تصریح کرد: باید پیشنهادات برای تعیین سقف حقوق مدیران بررسی و تجمیع و سپس در کمیسیون تلفیق رای گیری شود.

خبرگزاری خانه ملت؛ دولت براساس قانون برنامه ششم توسعه مکلف شد در حدود اعتبارات هزینه‌ای سالانه و متناسب با نرخ تورم نسبت به تعیین ضریب حقوق کارکنان دولت اعم از مشمولان و غیرمشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری در لوایح بودجه سنواتی اقدام کند. /

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حقوق مدیران مدیران در سال 98 مجلس شورای اسلامی علی اصغر یوسف نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره با مردم جم اظهار داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و باید تمام انرژی و توان خود را مصروف خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات جامعه کنیم.

استاندار بوشهر افزود: دیدارهای چهره به چهره، فرصت مناسبی برای شناخت بهتر و نزدیک‌تر مشکلات مردم است که معاونان استاندار و مدیران استان بوشهر و فرمانداران نیز به طور مکرر این دیدارها را باید برگزار کنند.

در این برنامه ۲۷ نفر از مردم شهرستان جم، بی واسطه و مستقیم، مشکلات و دغدغه‌های خود را با استاندار مطرح کردند.

در این ملاقات عمومی، مشکلاتی در حوزه اشتغال، مسکن، تسهیلات بانکی، درمان، آموزش، کشاورزی و صنعتی و … مطرح و استاندار نیز خطاب به مدیران مرتبط دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات صادر کرد.

کد خبر 6087926

دیگر خبرها

  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • لایحه دو فوریتی اصلاحیه بودجه شهرداری کرمانشاه همچنان معطل مانده است