Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@20:32:52 GMT

شکایت جدید روحانی از رسایی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۷۹۳۲

شکایت جدید روحانی از رسایی

مدیر مسئول هفته‌نامه ۹ دی با اعلام اینکه روحانی شکایت جدیدی از وی کرده است، گفت: امروز هم دادگاه شکایت حسین فریدون و معاونت حقوقی روحانی از بنده برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حمید رسایی مدیر مسئول هفته‌نامه ۹دی درباره شکایت دولت روحانی از هفته‌نامه ۹دی، اظهار داشت: آقای روحانی درحالی بر انتقادپذیری دولتش تاکید می‌کند که درطول پنج سال گذشته، بسیاری از منتقدان شخص روحانی و کابینه‌اش، با انواع و اقسام توهین‌ها و پیگیردهای قضایی مواجه بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: عکس / تبلیغات انتخاباتی به سبک فرزند رسایی روایت رسایی از مناظره‌اش درباره FATF واکنش حمید رسایی به استعفای وزیر راه

وی افزود: هفته نامه ۹دی تاکنون چهاربار توسط دولت روحانی توقیف شده و ده ها بار تذکر گرفته است. بنده به عنوان مدیر مسئول ۹ دی، بارها با شکایت دولتمردان و روحانی به بازپرسی و دادگاه فراخوانده شده‌ام.

رسایی با بیان اینکه آخرین دادگاه ۹دی، همین ماه گذشته برگزار شد که شاکی آن حسین فریدون، ستاد انتخاباتی روحانی و معاونت حقوقی رییس جمهور بود، گفت: امروز نیز دادگاه دیگری باشکایت همین افراد در پیش داریم. همچنین از دادگاه ویژه روحانیت تماس گرفتند و خبر از شکایت جدید روحانی دادند که باید برای بازپرسی آن به این دادگاه مراجعه کنم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بودجه 98 جام ملت های آسیا مرضیه هاشمی حسن روحانی حسین فریدون حمید رسایی روحانی شکایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!

به گزارش “ورزش سه”،  دقایقی پیش خبرگزاری فارس اعلام کرد که باشگاه گل‌گهر از افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس، برای تمرد از دستور قضایی شکایت کرده و به زودی پای مدیر سرخپوشان به محاکم قضایی باز خواهد شد.

اما این موضوع چرایی جالبی دارد و به دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر در سیرجان برمی‌گردد. به نظر بعد از این بازی اعضای تیم پرسپولیس قصد داشتند برای صرف شام به دعوت یکی از رستوران‌داران سیرجان به یک رستوران بروند.

در همین خصوص و برای تامین امنیت کاروان پرسپولیس، افشین پیروانی تقاضای پشتیبانی انتظامی از کاروان این تیم را کرده اما به او اعلام شده که به دلیل شکست گل‌گهر و جو متشنج شهر،  توصیه می‌شود که پرسپولیس شام را در سیرجان صرف نکند.

اما پیروانی که برنامه‌ریزی این موضوع را انجام داده و به عنوان مدیر تیم پرسپولیس این مسئولیت را برعهده داشت، بار دیگر درخواست تامین امنیت کاروان تیمش را مطرح  و اعلام کرد که پرسپولیس برای شام در همین رستوران خواهد بود.  

درنهایت سرخپوشان بدون مشکل راهی رستوران شدند اما حالا خبر آمده که کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر این شکایت عجیب را از مدیر باشگاه پرسپولیس انجام داده و قصد دارد او را به دادگاه بکشاند.

البته در مورد نتیجه این پرونده و چند و چون ماجرا خبر بیشتری در دست نیست  و باید دید که در روزهای آینده پیروانی چه واکنشی به این ماجرا خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • آغاز تحقیق از فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • حمید نوری برای اجرای حکم به سوئیت امنیتی منتقل شد
  • ارتباط حمید نوری با خانواده اش بار دیگر قطع شد
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • مایلی کهن: قلعه نویی به خاطر کلمه «مردک» شکایت کرده؛ معنی‌ بدی ندارد، یعنی مرد کوچک!
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • صحبت‌های مایلی‌کهن پس از دادگاه شکایت قلعه‌نویی