Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@02:03:07 GMT

اقامه نماز جمعه در ۵ مصلی و ۱۳ مسجد لرستان

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۸۲۰۷

اقامه نماز جمعه در ۵ مصلی و ۱۳ مسجد لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام اصغر دانشی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان، دوشنبه، یکم بهمن در جمع خبرنگاران با ذکر این مطلب که اقامه نماز جمعه نیازمند تشکیلات و ساماندهی است، اظهارکرد: قرارگاه نماز جمعه تشکیلات قوی دارد که در سطح استان ستادهای نماز جمعه خوب عمل می‌کنند.
وی با اشاره به این‌که اعضای ستادهای نماز جمعه استان بدون چشم‌داشتی در روز تعطیل مقدمات اقامه این فریضه الهی را فراهم می‌کنند، ادامه داد: با هیچ زبانی نمی‌توان از این اعضا تشکر کرد چراکه در جهت ترویج دین و بصیرت مردم تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام دانشی به گردهمایی مسئولان ستادهای نماز جمعه استان اشاره کرد و افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ستادهای نماز جمعه از پویایی بهتری برخوردار باشند.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان با اشاره به این‌که برای این‌که از نظرات عامه مردم در چگونگی تشکیل نماز جمعه مستلزم نظرسنجی دقیق است، اضافه کرد: در این راستا و در جهت بهبود تاثیرگذاری فعالیت‌های نماز جمعه نظرسنجی صورت می‌گیرد تا در راستای نظرات مردم و امت نمازگزار قدم برداریم.
وی به اقامه نماز جمعه در ۱۸ نقطه استان اشاره و افزود: نماز جمعه در ۵ مصلا و۱۳ مسجد استان اقامه می‌شود‌.
فعالیت ۸۰۰ نفر در ستادهای نمازجمعه لرستان
حجت‌الاسلام دانشی به وجود ۹ پروژه ساخت مصلا در استان اشاره و با ذکر این مطلب که تکمیل مصلی هزینه نیازمند مشارکت مردم است، اضافه کرد: مسائل مربوط به مصلی‌ها در کمیته املاک و ابنیه مصلاها پیگیری می‌شود که چگونگی وضعیت مصلی‌های استان به این کمیته ارسال شده است.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان با اشاره به این‌که ۸۰۰ نفر عضو ستاد‌های نمازجمعه هستند، ادامه داد: تاکید بر حضور جوانان و جوان‌گرایی در اعضای ستادهای نماز جمعه وجود دارد به‌طوری‌که ۵۰ درصد اعضای ستادهای نماز جمعه استان جوانان هستند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی نمازجمعه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۸۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اقلید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در شهرستان اقلید اقامه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اقلید
  • راهپیمایی مردم شیراز در حمایت از عملیات مقتدرانه سپاه + فیلم و تصاویر
  • حمایت همه جانبه مردم آبادان و خرمشهر از عملیات «وعده صادق»
  • راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • حمایت مردم قزوین از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان