Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر آسیابری ملی پوش کاراته کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تیم ملی کاراته برای کسب آمادگی بیشتر و با دعوت فدراسیون ایتالیا هفته گذشته راهی کمپ تمرینی این کشور شد و من به دلیل سرباز بودن نتوانستم نامه خروج از کشور را بگیرم و این کمپ را از دست دادم و برای حضور در مسابقات جهانی روز جمعه به فرانسه سفر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: با توجه به اینکه تیم ملی در ایتالیا حضور دارد، این هفته را با هماهنگی مربیان تمریناتم را ادامه دادم تا با آمادگی کامل در مسابقات لیگ فرانسه شرکت کنم. رقابت‌های جهانی کاراته وان فرانسه از نظر کسی سهمیه المپیک بسیار مهم است و تمام تیم‌ها برای کسب مدال در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند.

ملی پوش کاراته عنوان کرد: در دوره‌های قبلی در فرانسه در دور سوم و ششم برابر حریفانم نتیجه را واگذار کردم و از دور رقابت‌ها کنار رفتم، اما این بار تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا با تمرکز بالا و آرامش بتوانم روی سکو‌های قهرمانی بایستم.

آسیا بری در ادامه افزود: فرانسه یکی از بهترین میزبانی‌ها را در مسابقات جهانی دارد و همیشه داوری در رقابت‌های جهانی این کشور مشکلی را برای کاراته کا‌ها ایجاد نکرده است و به دلیل اینکه در اروپا قرار دارد تیم‌های زیادی برای حضور در این مسابقات وارد فرانسه می‌شوند و یکی از شلوغ‌ترین رقابت‌های لیگ جهانی است.

ملی پوش کاراته کشورمان در پایان گفت: حریفان قدرتمندی در فرانسه حضور دارند که پیش از این با آن‌ها مبارزه کردم و امیدوارم که در این دوره هم بتوانم از سد این حریفان نامی عبور کنم و با کسب مدال رنکینگم را برای رسیدن به المپیک توکیو ارتقا دهم.

بیشتر بخوانید:

نام‌های نامرئی و مهندسی انتخابات کاراته در قالب سکوت!

واکنش سرپرست فدراسیون کاراته به غیبت عباسعلی در اردوی تیم ملی

مهدی زاده: تیم ملی کاراته می‌تواند شگفتی ساز المپیک باشد

انتهای پیام/

اظهارات آسیابری درباره لیگ جهانی کاراته وان فرانسه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کاراته اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۸۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸

میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بنابر تصمیم هیئت اجرایی فدراسیون بین المللی وزنه برداری، شهرهای ایروان پایتخت ارمنستان و کاراکاس در ونزوئلا، میزبان رقابت‌های جهانی وزنه برداری در سال 2027 و 2028 خواهند بود.

ایروان در سال 2023 مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در همین سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان آمریکا بود. علاوه بر دو رویداد فوق، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2026 نیز به شهر بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین داده شد.

محمد جلود رئیس IWF از انتخاب میزبان رویدادهای جهانی در قاره های مختلف دنیا استقبال کرده و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری آنها دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک 2028 هنوز مشخص نشده اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال 2027، یکی از رویدادهای مهم کسب سهمیه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال